true
true
true
مدیرکل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت گفت: اقدامات موثر سازمان بیمه سلامت در رفع همپوشانی افراد چند دفترچه ای و محدود کردن مراجعات بیمهشدگان رایگان به بخش دولتی که بر اساس تبصره ١٧ قانون بودجه انجام شده بار مراجعات سازمان بیمه سلامت را کاهش داده است. به گزارش ثمره نیوز به نقل از آی هینا، […]
true
مدیرکل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت گفت: اقدامات موثر سازمان بیمه سلامت در رفع همپوشانی افراد چند دفترچه ای و محدود کردن مراجعات بیمهشدگان رایگان به بخش دولتی که بر اساس تبصره ١٧ قانون بودجه انجام شده بار مراجعات سازمان بیمه سلامت را کاهش داده است.
به گزارش ثمره نیوز به نقل از آی هینا، محمد هاشمی مدیرکل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران، در توضیح خبر “کاهش ٣٠ درصدی بار مراجعه بیماران به مراکز درمانی” افزود: اقدامات موثر سازمان بیمه سلامت در رفع همپوشانی افراد چند دفترچه ای و محدود کردن مراجعات بیمهشدگان رایگان به بخش دولتی که بر اساس تبصره ١٧ قانون بودجه انجام شده بار مراجعات سازمان بیمه سلامت را کاهش داده است لیکن این کاهش در قالب افزایش بار مراجعه به بخشهای دولتی ظهور و بروز کرده و موجب افزایش بار مراجعه سایر سازمانهای بیمهای به مراکز دیگر شده و به عبارت دیگر تغییرات رشد بار مراجعه به مراکز درمانی کشور همانند سالهای گذشته بوده است.
وی بیان کرد: اجرای راهنمای بالینی هم منجر به کاهش مراجعات و تقاضاهای القایی و غیرضرورى شده است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: برخلاف ادعای مطرح شده با تدابیر صورت گرفته با وجود افزایش تورم و افزایش قابل توجه قیمت خدمات و کالاها در کشور، افزایش تعرفههای سلامت تنها ۱۰ درصد بوده که عدد بسیار اندکی است.
هاشمی گفت: همان گونه که بارها تاکید کرده ایم ماموریت اصلی سازمان بیمه سلامت، پوشاندن جامه عمل به فرمایش مقام معظم رهبری است که بیمار در هنگام بیماری نباید جز رنج بیماری رنج دیگری داشته باشد. لذا حمایت مالی از بیماران در زمان بیماری وظیفه اصلی این سازمان بوده و همواره در این مسیر قدم برداشته شده است.
true
true
true
true