× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: همزمان با هفته دولت ۳۸ طرح عمرانی و خدماتی در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری ثمره نیوز، فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت با تاکید بر اهمیت بیان عملکرد ها و ضرورت چیدمان پروژه ها با توجه به نیاز محیط و مردم اظهارداشت: همزمان با هفته دولت با حضور محمد علیمهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، ۳۸ طرح عمرانی و خدمانی با اعتباری بالغ بر ۴۱۲ میلیارد تومان در پاکدشت افتتاح شد.  با بهره برداری از این پروژه ها برای ۱۱۰۰ نفر به صورت مستقیم، اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به نوع پروژه های آماده افتتاح هفته دولت، بیان داشت: این طرح ها در قالب شش پروژه صنعتی ،شش پروژه توسعه و تقویت شبکه برق،۱۰ پروژه راهداری شامل تعریض جاده های روستایی ، روکش آسفالت و …،دو پروژه احداث خط ،شبکه توزیع و ایستگاه گازرسانی می باشد.

 

فرماندار پاکدشت خاطرنشان کرد: هشت پروژه روستایی و چند پروژه در حوزه آموزش و پرورش، مخابرات،منابع طبیعی و آبخیز داری،حفر و تجهیز چهار حلقه آب شرب،کشاورزی،مرکز خدمات جامع سلامت،آتش نشانی ،مراکز اداری و دیگر بخشها می باشد که امروز پنجشنبه ۸شهریورماه افتتاح و به بهره برداری رسید.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه