× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

جوانترین مدیر مرکز مشاوره در ایران اقدام به برگزاری دهمین دوره تربیت درمانگر برای روانشناسان کرد

به گزارش ثمره نیوز، نازنین میرزایی در گفتگو باخبرنگار ما، از برگزاری دهمین دوره برگزاری تربیت درمانگر برای روانشناسان در

کرج خبرداد و گفت: دوره تربیت درمانگری شامل ۵ مرحله مهم که هرکدام دارای شاخه های شناختی متنوعی می باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به نکات نهفته مرحله نخست این دوره آموزشی افزود: در مرحله نخست و ایجاد گام نو برای ورود به مرحله بعد، شناخت صفر تا صد اتاق درمان می باشد که اصلی ترین دوره آموزشی برای رفع موانع و سئوالات متعدد روانشاسان است.

 

میرزایی در ادامه به مرحله دوم این دوره آموزشی اشاره کرد و اضافه کرد: ارتباط درمانی و اصول درمانی دوره دوم و سوم دوره تربیت درمانگر میباشد که پس از درک مرحله نخست، این مرحله نیز بسیاری از ابهامات را برای دانشجویان رفع می نماید.

 

جوانترین مدیر مرکز مشاوره کرج اذعان داشت: آموزش رویکرد روان پویشی مرحله دیگری از ارتباط گیری و شناخت مسائل مربوط به بیمار است و راهگشای برای رفع و درمان می باشد؛ در پایان دوره به دانشجویانی که موفق به یادگیری کامل شدن از طریق آینه یکطرفه با بیمار واقعی روبرو شده و کارشان بصورت عملی تحلیل می شود.

 

میرزایی در پایان با اشاره به آغاز مرحله جدید ثبت نام برای تشکیل دوره آموزشی جدید خاطرنشان کرد: در پایان هر دوره به دانش آموختگان گواهی معتبر اعطا می شود

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه