× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

به گزارش ثمره نیوز،مریم عبداللهی نماینده مردم شهرستان های میانه و ترکمانچای در مجلس شورای اسلامی گفت: گذر از چارچوب استعلامات دستگاه های زیربط نشان از تعهد و تخصص ظفر قندی دارد.   وی ادامه داد: با توجه به اینکه  مسعود پزشکیان خودشان وزیر بهداشت بودند و حوزه بهداشت و درمان حوزه تخصصی ایشان هست […]

به گزارش ثمره نیوز،مریم عبداللهی نماینده مردم شهرستان های میانه و ترکمانچای در مجلس شورای اسلامی گفت: گذر از چارچوب استعلامات دستگاه های زیربط نشان از تعهد و تخصص ظفر قندی دارد.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه  مسعود پزشکیان خودشان وزیر بهداشت بودند و حوزه بهداشت و درمان حوزه تخصصی ایشان هست بالطبع حساسیت ویژه ای نسبت به معرفی شخصی با ویژگی های منحصر بفرد در جهت ارتقا این حوزه و رفع مشکلاتش دارند این را مطمئن هستیم وزارت بهداشت گل سرسبد وزارتخانه های دولت چهاردهم خواهد بود رزومه علمی و عملی ظفرقندی هم حاکی از این نکته پر اهمیت است.

 

به گفته این نماینده مجلس مباحثی که در قالب رویکرد سیاسی ایشان با توسل و استناد به یک سری صفحات مجازی دنبال می شود عموما مباحثی در جهت تخریب شخصیت علمی و عملی ایشان است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه