× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران و با حضور اعضاء، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی […]

جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران و با حضور اعضاء، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران،در این باره گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت اصول پیشگیری ،جلسه کمیسیون ماده پنج به صورت غیر حضوری و با استفاده از ویدئو کنفرانس برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه تقاضای دانشگاه صنعتی شریف مبنی بر طرح امکان سنجی پروژه تجاری و پارکینگ دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اشراقی گفت:پس از توضیحات فتوحی رئیس دانشگاه شریف،مشاور تهیه کننده طرح و شهردار منطقه۲،اعضا دراین باره به بحث و بررسی پرداختند و در نهایت مقرر شد دانشگاه شریف طرح یکپارچه ساماندهی این دانشگاه را حداکثر تا شهریور سال آینده ارائه کند.

رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج ادامه داد:هم‌چنین تأکید شد ساخت‌وسازهای درون محوطه دانشگاه پس از اخذ پروانه ساختمانی صورت گرفته و با توجه به گود ایجاد شده در محدوده طرح، با رعایت اصول فنی و پس از ارائه مطالعات ترافیکی تا تراز کف پیاده‌رو، ایمن‌سازی انجام شود.

اشراقی بیان کرد: در این جلسه پس از توضیحات شهردار منطقه ۶ با احداث هتلی یازده طبقه در محدوده میدان فردوسی نیز موافقت شد.

وی افزود: هم‌چنین با طرح ساماندهی و ارتقاء کیفی میدان اختیاریه واقع در منطقه سه، پس از توضیحات شهردار این منطقه و مشاور طرح، موافقت شد.

علی اشراقی در پایان گفت: رسیدگی و تصمیم‌گیری درباره سه مورد از پرونده‌های ارسالی شهرداری منطقه یک، از دیگر موضوعات این جلسه بود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه