× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

برزین ضرغامی،مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از تهیه و تدوین “الگوها و طرح‌های مصوب مبلمان شهری سال 1398” در قالب یک کتابچه خبر داد و گفت: این اقدام در راستای “اجرای نظام نامه ابلاغی سازمان مبنی بر ساخت و نصب مبلمان شهری و پارکی” انجام شده‌است. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی […]

برزین ضرغامی،مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از تهیه و تدوین “الگوها و طرح‌های مصوب مبلمان شهری سال 1398” در قالب یک کتابچه خبر داد و گفت: این اقدام در راستای “اجرای نظام نامه ابلاغی سازمان مبنی بر ساخت و نصب مبلمان شهری و پارکی” انجام شده‌است.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان زیبا سازی شهر تهران،برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران،هدف از تهیه این کتابچه را ایجاد وحدت رویه و یکسان‌سازی اقدامات در زمینه اجرایی پروژه‌های مرتبط با مبلمان شهری دانست و ادامه‌داد: با تهیه این کتابچه فرایندهای جاری در مناطق 22 گانه شهر تهران با اهداف مورد نظر سازمان زیباسازی شهر تهران منطبق می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تهیه و تنظیم الگوها و استانداردهای اجرایی یکپارچه را یکی از اهداف مهم سازمان دانست و افزود: این کتابچه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دایره خلاق رونمایی شد و در حال حاضر برروی آی پی مناطق 22گانه شهرداری قرار گرفته و دردسترس شهرداری مناطق است تا براساس آن در این حوزه عمل کنند.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران کتابچه ” الگوها و طرح‌های مصوب مبلمان شهری” شامل کلیه طرح‌های سه بعدی و نقشه‌های اجرایی مبلمان‌های مورد تایید اداره مبلمان شهری سازمان است که در چهارگروه عمده تاریخی، عمومی، ویژه و سبز دسته‌بندی شده‌است.

 

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد