× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

  معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران صبح روز سه شنبه 27فروردین ماه98 با حضور در منطقه21 از پروژه های مشارکتی این منطقه بازدید کرد و در خاتمه نیز جلسه نظارت ستادی حوزه ترافیک منطقه21 برگزار شد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 تهران، حسنرحمانی شهردار این منطقه در […]

 

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران صبح روز سه شنبه 27فروردین ماه98 با حضور در منطقه21 از پروژه های مشارکتی این منطقه بازدید کرد و در خاتمه نیز جلسه نظارت ستادی حوزه ترافیک منطقه21 برگزار شد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 تهران، حسنرحمانی شهردار این منطقه در ابتدای جلسه با بیان ویژگی های جغرافیایی و منحصر بفرد این محدوده شهری گفت: وجود سه بزرگراه مهم مواصلاتی شهید لشگری، آزادگان و فتح در محدوده منطقه21، وظیفه خطیری را بر دوش خدمت گزاران حوزه شهری این منطقه نهاده و بحمدا… با اصلاحات هندسی انجام شده در معابر اصلی و پرتردد ورودی غربی پایتخت، آمار تصادفات و خسارات ناشی از آن در سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی در ادامه افزود: متاسفانه منطقه21 در مبحث حمل ونقل عمومی به ویژه خطوط ریلی و LRT با مشکل روبروست، البته جلساتی در این زمینه با مشاورین این طرح و کارشناسان سازمان برگزار شده و طرح مطالعاتی مترو و LRT به نتایج خوبی رسیده است.

رحمانی در همین خصوص یادآور شد: با حمایت هایی که از ایده ها و طرح های مشارکتی انجام شد، توانستیم اولین پل عابرپیاده بر روی بزرگراه را به روش کاملا مشارکتی با مشارکت و تبلیغات از سوی صنایع به انجام برسانیم.

پورسیدآقایی معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران در ادامه این جلسه با تاکید ویژه بر ادامه خطوط BRT و یا خط مترو در صورت امکان به سمت منطقه21 گفت: با هدف جلوگیری از ورود اتوبوس های شهرک های اقماری به سمت میدان آزادی و مبادی داخلی شهر تهران و همچنین اشباع به واسطه ترافیک بیش از حد صبحگاهی، مقرر شد طرح های مطالعاتی درخصوص ادامه خطوط BRT و یا خط مترو در صورت امکان به سمت منطقه21 به سرعت آغاز و نتایج بررسی کارشناسی شود.

وی در پایان با تاکید بر نصب دوربین های کنترل سرعت در معابر بزرگراهی که مورد درخواست اکثر مناطق نیز است، افزود: دوربین به عنوان عاملی ثابت و بی خطر می تواند نقش بسیار مهمی در کاهش تصادفات و تخلفات داشته باشد، زیرا سرعت گیرها به ویژه در زمستان خود به تنهایی عاملی خطرساز هستند.

پورسیدآقایی در خاتمه نیز با ابراز خرسندی از اقدامات نوین و انجام پروژه های مشارکتی در سطح منطقه21 باتوجه به اوضاع مالی کنونی شهرداری تهران، از زحمات شبانه روزی شهردار این منطقه قدردانی کرد.

لازم به ذکر است؛ معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران و هیات همراه صبح زود به محض ورود به منطقه21 از تمامی پروژه های مشارکتی بازدید کرده و در خاتمه ی جلسه نظارت ستادی حوزه ترافیک منطقه21 نیز مجددا از مسیرهای پیش بینی شده برای توسعه BRT و LRT، ایستگاه نیک پسندی، زمین موردنظر جهت ایجاد پایانه در وردآورد و … با هدف ایجاد زمینه فکری جهت تصمیم گیری و برنامه ریزی مطالعاتی دیدن کردند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد