× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

شهردار فرون آباد با اشاره به اجرای کامل ۲۰پروژه عمرانی در راستای ارتقای مدیریت شهری گفت: پس از اتمام ۲۰پروژه مهم عمرانی و تجهیز آتش نشانی اکنون کار اجرای ۱۴پروژه جدید آغاز و در فواصل زمانی تعریف شده به اتمام‌می رسد.

به گزارش پایگاه خبری ثمره نیوز، محمد علی عسگری فرد در جلسه تکریم اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهارداشت: خبرنگاران‌ساعیان عرصه خدمت و چشم بینا جامعه هستند و از این باعث افتخار است که امروز میزبان شما هستیم.

وی با اشاره به پروژه های مختلف شهری در فرون آباد افزود: ۲۰پروژه عمرانی در طی ۱۰ ماه حضور بنده در شهرداری به عنوان شهردار آغاز و اکنون به پایان رسیده و پروژه های جدید فرون آباد از هفته آینده آغاز می شود.

شهردار فرون آباد بیان داشت: احداث دومین زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال، بازگشایی و احداث خیابان در مسکن مهر امین با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال در راستای ارتقای امنیت فضای ساختمان ها و مقابله با حوادث غیرمترقبه، احداث نخستین باغ راه شهر فرون آباد با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال از جمله این پروژه ها می باشد.

عسگری فرد با اشاره به تجهیز آتش نشانی با توجه به الویت حفاظت از جان و مال مردم در حوادث غیر مترقبه تصریح کرد: خرید تجهیزات و اقلام آتش نشانی با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال، خرید خودروی پیش روی آتش نشانی با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال، خرید خودروی نیمه سنگین آتش نشانی و تجهیز آن با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال از جمله عملکرد شهرداری در حوزه آتش نشانی می باشد که نیازمند حمایت هرچه بیشتر در تجهیز آن می باشیم.

وی عنوان کرد: اجرای کامل طرح سنگ فرش معابر با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، طرح گسترده جدولگزاری معابر با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال، طرح نهضت آسفالت معابر با اعتباری بالغ بر ۹۴میلیارد ریال، تعریض تقاطع بلوار امام خمینی(ره) و احداث میدان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال از دیگر پروژه های اجرایی شده در سطح شهر فرون آباد بود که توسط خادمین مردم در شهرداری همراه با هدایت شورای اسلامی شهر اجرایی شد.

شهردار فرون آباد با تاکید بر اهمیت پیگیری مسائل شهری در اجرای دقیق مبلمان شهری مناسب خاطرنشان کرد: اجرای طرح جهادی روشنایی معابر، خرید و نصب سطل های زباله مکانیزه، احداث و اصلاح هندسی میدان تقاطع بلوار امام خمینی(ره) و شهدای مدافع حرم، ساماندهی ورودی شهر فرون اباد در محور ترانزیتی امام رضا(ع) و احداث نخستین ایستگاه تاکسی برون شهری و نصب ۵ ایستگاه تاکسی درون شهری هر کدام به ترتیب با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد ریال، ۳میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال، ۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ۵میلیاردریال، ۶میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال از دیگر پروژه های عمرانی است که در شهر فرون آباد اجرایی و به بهره برداری رسید.

وی در پایان با اشاره به ۱۴ پروژه جدید در حال اجرا یاداورشد: پروژه های عمرانی مهمی چون تعریض پل شهید سلیمانی، اصلاح لاین کندروی ورودی شهر، احداث پارکه های محله ی با توجه به کسری فضای سبز در شهر فرون آباد بخشی از ۱۴ پروژه جدید است که کار آن آغاز و در فواصل زمانی تعریف شده به پایان خواهد رسید.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه