× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: پاکدستی و توانمندی مدیریتی وزیر پیشنهادی بهداشت برای نمایندگان ثابت شده است و ظفرقندی از بعضی مواضع قبلی خود که محل اشکال نمایندگان بود، عدول کرده است.

به گزارش ثمره نیوز،محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار ثمره نیوز، در رابطه با توانمندی های وزیر پیشنهادی بهداشت، گفت: آقای ظفرقندی سابقه طولانی در حوزه بهداشت دارد و با توجه به سوابقی که در دوران دفاع مقدس داشتند، باعث شده به عنوان فردی تلاشگر شناخته شوند.

 

وی ادامه داد: وی جراحی تروما و عروق را در کشور نهادینه کردند و در حال حاضر در اکثر استان‌های کشور این جراحی انجام می شود. همچنین پاکدستی و توانمندی مدیریتی او برای نمایندگان هم ثابت شده است و آقای ظفرقندی از بعضی مواضع قبلی خود که محل اشکال نمایندگان بود، عدول کرده است.

 

رشیدی گفت: وی، وزارت بهداشت را با تمام مشکلاتی که دارد، می تواند مدیریت کند و مساله مهم این است که فردی مدیر، متخصص و توانمند در رأُس این وزارتخانه قرار بگیرد؛ ایشان در جلسه هم گفتند که سرباز رهبری و دنبال اجرای سیاست های ابلاغی رهبری در عرصه بهداشت و درمان هستند.

 

عضو هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: ظفرقندی همچنین این نکته را در جلسه با نمایندگان تاکید کردند که در زمان مدیریت در دانشگاه در هیچ گروه سیاسی نبودند و برخی از معاونانشان را از جناح اصولگرا انتخاب کردند و شخصیتی دارند که مسایل سیاسی را دخالت در مدیریت نمی دانند که مورد تایید است و ما نظر مثبتی نسبت به وی داریم.

انتهای پیام/

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه