× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

عضو کمیسیون بهداشت مجلس معقتد است ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت با توجه به سوابق خوبش در حوزه بهداشت و درمان و سیاست گذاری، می تواند به خوبی برنامه هفتم توسعه و سیاست های کلی سلامت را اجرا کند.

به گزارش ثمره نیوز،سلام ستوده در با یادآوری اینکه ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان سال ها است در عرصه بهداشت و درمان فعالیت داشته و دارای رزومه کاری مشخصی هستند، گفت: فعالیت های ویژه ای در دوران دفاع مقدس انجام داده اند و دارای کارنامه و برنامه های قابل قبولی در حوزه بهداشت، درمان و جراحی هستند.

وی افزود: وقتی فردی مانند ایشان در دوران سخت دفاع مقدس با حضور در جبهه های جنگ به کشور و رزمندگان خدمت و کمک کرده به طور قطع در حال حاضر هم می تواند با همکاری مجلس و دولت در مسیر رفع مشکلات حوزه سلامت گام بردارد و وظیفه ما است که با رای اعتماد به ایشان احترام بگذاریم.

نماینده مردم مهاباد در مجلس دوازدهم ادامه داد: ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سوابق خوبی در حوزه بهداشت و درمان و سیاست گذاری دارد و می تواند به خوبی برنامه هفتم توسعه و سیاست های کلی سلامت را اجرا کند.

ستوده با یادآوری اینکه برنامه های وزیر پیشنهادی بهداشت قابل اجرا است، گفت: البته اداره حوزه وسیع بهداشت و درمان کار آسانی نیست اما با جسارت و شجاعتی که در ایشان وجود دارد می تواند از پس آن برآید و برای رفع مشکلات حوزه سلامت به فردی مانند ظفرقندی نیاز داریم و ضروری است افرادی را به کار گیرد که بتواند همراهی و تعامل مناسب را داشته باشند و به نظام وفادار باشند.

پایان پیام/

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه