× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

فرزند استاد باستانی پاریزی با بیان اینکه هنرمندان باید به آثار ادبی و تاریخی معاصر توجه زیادی داشته باشند، گفت: با این کار می توانند اثر هنری، فیلم و سریال درست کرده و با گذشته ارتباط برقرار کنند. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران،حمید باستانی […]

فرزند استاد باستانی پاریزی با بیان اینکه هنرمندان باید به آثار ادبی و تاریخی معاصر توجه زیادی داشته باشند، گفت: با این کار می توانند اثر هنری، فیلم و سریال درست کرده و با گذشته ارتباط برقرار کنند.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران،حمید باستانی پاریزی در مراسم رونمایی از مجسمه استاد باستانی پاریزی با بیان اینکه باید از کسانی که به بهانه نام پدرم دور هم جمع شده اند و برای برگزاری این مراسم زحمت کشیدند تشکر کنم، گفت: ما با این اقدام باعث تشویق نگاهی نو و جدید در عرصه هنر تصویرسازی شده ایم.

وی افزود: عده ای از جوانان با توجه به آثار تصویری پدرم باعث شدند که نگاه نوینی در عرصه هنر تصویرسازی رقم بخورد.

فرزند استاد باستانی پاریزی در ادامه با تاکید بر اینکه معتقدم تمدن یک کشور از دهات و روستا شروع می شود، عنوان کرد: آنها یک جامعه و تمدن را می سازند و به دنیا معرفی می کنند.

وی با بیان اینکه هنرمندان باید به آثار ادبی و تاریخی معاصر توجه زیادی داشته باشند، تصریح کرد: با این کار می توانند اثر هنری، فیلم و سریال درست کرده و با گذشته ارتباط برقرار کنند.

فرزند استاد باستانی پاریزی تاکید کرد: بسیاری از جوانان کشور ما امروزه علاقه ای به خواندن کتاب ندارند به همین دلیل باید راهی پیدا کنیم که جوانان بتوانند با هنر، فرهنگ ، علم و تمدن کشور آشنا شوند و با پند و تجربه از گذشته خود را بسازند. باید برای نسل های بعدی کشور شاخه ای از تمدن و ادب کشور باقی بماند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه