× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

نماینده مردم دلفان در مجلس گفت: به همکاران خود در مجلس توصیه می کنم نگاه های سیاسی در انتخاب وزیر بهداشت را کنار بگذارند و هم اکنون با توجه به شرایط کشور زمان دست گذاشتن روی جریانات گذشته نیست.

به گزارش ثمره نیوز،نماینده مردم دلفان در مجلس گفت: به همکاران خود در مجلس توصیه می کنم نگاه های سیاسی در انتخاب وزیر بهداشت را کنار بگذارند و هم اکنون با توجه به شرایط کشور زمان دست گذاشتن روی جریانات گذشته نیست.

 

محمد محمدی نماینده دلفان در مجلس، درخصوص ظفرقندی وزیر بهداشت پیشنهادی از سوی دولت چهاردهم اظهار داشت: ظفرقندی منهای تفکر سیاسی شایسته ترین‌ گزینه برای تصدی گری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.

 

وی افزود: با توجه به شرایط کشور و چالش هایی که در حوزه سلامت به خصوص دارو وجود دارد کسی باید در مسند وزارت بهداشت قرار بگیرد که بتواند با درایت و تخصص مشکلات را مرتفع سازد و در این بین ظفرقندی بهترین گزینه است.

 

محمدی با بیان اینکه ظفرقندی گزینه مناسبی برای وزارت بهداشت است، تصریح کرد: وی در حوزه های عملکردی شایستگی لازم را دارد و بی انصافی است اگر بخواهیم در مورد وی جناحی نظر بدیم چرا که  ظفرقندی را باید پدر وزارت بهداشت دانست.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: بنده اطلاعاتی درخصوص ظفرقندی نداشتم اما با حضور وی در کمیسیون ها و ارائه برنامه ها و با وجود اینکه دیدگاه های سیاسی هم راستا با وی ندارم اما به این نتیجه رسیدم که برای تصدی گری وزارت بهداشت بهترین گزینه است.

 

محمدی تصریح کرد: این بی انصافی است که بگویند وی برنامه ای برای وزارت بهداشت ندارد و مجلس باید به این بلوغ برسد که فرد کارآمد، دلسوز مردم و اینکه صادقانه دیدگاه های سیاسی خود را در گذشته قبول دارد و آن را بر گردن کسی نمی اندازد، نباید این گزینه را از دست بدهد و جناحی نظر دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: نظر تخصصی ما در کمیسیون قضایی و بهداشت نسبت به  ظفرقندی مثبت است؛ به همکاران خود در مجلس توصیه می کنم نگاه های سیاسی در انتخاب وزیر بهداشت را کنار بگذارند و هم اکنون با توجه به شرایط کشور زمان دست گذاشتن روی جریانات گذشته نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه