× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران از برگزاری نخستین دوره طرح تعالی و نشاط با حضور فرزندان کارکنان این استانداری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری ثمره نیوز  و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ عباس سراج فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران با اشاره به جزییات  طرح تعالی نشاط و تاکید بر اهمیت اجرایی آن برای فرزندان کارمندان اظهار داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان استانداری تهران و ارتقا سطح کیفی زندگی از جمله اهداف این طرح می باشد.

 

وی در ادامه به نحوه اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: در مرحله ابتدایی با ثبت نام فرزندان همکاران استانداری و شرکت آنها در اردوهای تفریحی فرهنگی به همراه مربیان تربیتی به مدت دو هفته در استانداری تهران برگزار شد.

 

فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران با تاکید بر بهره مندی دختران و پسران از شادی های سالم اجتماعی، عنوان کرد: در این طرح دانش آموزان دختر و پسر به طور مجزا با حضور در مجموعه‌های فرهنگی تفریحی ارم سبز و دارآباد تهران از امکانات موجود استفاده و اوقات فراغت شاد و مفرحی را تجربه کردند در پایان برنامه‌های اردویی به شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

#استانداری_تهران

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه