× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم گشتی منطقه 27 پلیس راهور تهران بزرگ متوجه می شوند فردی بدون توجه به خودروها در وسط بزرگراه در حال تردد است .

به گزارش ثمره نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این موضوع گفت : در ساعت ۰۱:۰۰ بامداد نیمه شب گذشته ، تیم گشتی منطقه ۲۷ پلیس راهور تهران بزرگ در حین انجام ماموریت خود در مسیر بزرگراه شهید باکری به شمال بعداز شهید همت ، متوجه می شوند فردی حدودا ۴۰ ساله ، بدون توجه به حرکت و بوق خودروها در وسط این معبر بزرگراه در حال تردد است .

سرهنگ بهرام آبادی گفت : این فرد که به آهستگی در این بزرگراه قدم می زد و بدون آنکه به خودروهای عبوری توجهی داشته باشد به لاین سرعت رسید و در این مسیر نیز شروع به حرکت کرد .

وی افزود :با توجه به اینکه جان این فرد در آن لحظه در خطر بود و سرعت خودروها در آن نیمه شب و تاریکی هوا نیز بالا می بود سروان علی کامیابی از کارکنان و کارشناسان پلیس راهور منطقه ۲۷ پلیس راهور تهران بزرگ زمان را از دست نداده و بی درنگ خود را به این فرد می رساند .

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : سروان کامیابی به محض در آغوش گرفتن و انداختن فرد به سمت چمن های میانی بزرگراه متوجه حواس پرتی وی می گردد و پس از آنکه وی خود را بازمی یابد از او در مورد تنام و نشانی سوالاتی می پرسد که متوجه می گردد این فرد دچار فراموشی است .

وی گفت : خود فرد می گوید که آدرسی در جیب دارم ولی نمی دانم الان کجا هستم و این را می گوید و دیگر سخنی بر زبان نمی آورد .

سرهنگ بهرام آبادی اشاره کرد : تیم پلیس راهور تهران بزرگ ، در یک اقدام انسان دوستانه و با توجه به شرایط روحی و حال این فرد وبا توجه به اینکه اگر وی را به آن حال رها می کردند وی مجدد به بزرگراه بازگشته و احتمال تصادف خودروها با وی و ایجاد حادثه ای دردناک در آن ساعت شب می بود .

وی افزود : در این حال سروان کامیابی با استعلامی که از مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ انجام می دهد خود را مکلف به رساندن این فرد به آدرسی در محدوده اکباتان می کند و وی را با خودروی پلیس تا محل و آدرس این فرد می رساند .

وی ادامه داد : به محض رویت این فرد توسط خانواده اشک شوق از چشمان بستگان وی جازی شد و از تیم راهور تشکر کردند و اعلام داشتند که ساعاتی است که وی از خانه۹ خارج شده و بخاطر فراموشی نمی توانسته به منزل بازگردد که با توضیحاتی که برای ایشان داده شده متوجه شدند که چه خطری از این خانواده دورشده است .

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : این اقدام افسر با وجدان قابل ستایش و تقدیر است و اگر نمی بود این اقدام انسان دوستانه نمی دانستیم که چه حادثه ای در وسط آن بزرگراه برای این فرد عابر خواهد افتاد و به همین منظور قرار است طی مراسمی از این اقدام تجلیل بعمل آید .

 

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه