× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

امام جمعه پاکدشت با اشاره به بزدلی و ترس نتانیاهو پس از وعده صادق۲ گفت: نتانیاهو از ترسش از خانه موش(زیرزمین) خارج نمی شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ثمره نیوز، حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار در خطبه های عبادی سیاسی این هفته با اشاره به ابعاد مهم سربازی ویژه امام زمان خود اظهارداشت: ایران اسلامی سربازان بزرگی چون ژنرال قاسم سلیمانی دارد که با وجود قدرت در جهان در مقابل ولی امر مسلمین می رسند، خود را سربازی می نامند. حاج قاسم سلیمانی می گوید ” من سرباز ولایت هستم و روی سنگ مزار من نیز همین را بنویسید. از اسم او لرزه بر اندام جهان می افتد. دشمن با شنیدن نام او عقب نشینی می کند ولی او به ولی امر خدا می رسد خود را سرباز می داند.

وی افزود: دوم شهید این روزها که عالم و فقیه، مدیر و مدبر بود و وقتی سخن می گفت معادلات جهان بهم می خورد نه فقط رهبر حذب الله لبنان بود بلکه رهبر تمام نیروهای مقاومت بود. جلوی تمام دوربین های جهان دست ولی فقیه را می بوسد و می گوید خواستم بگویم “من سرباز این آقا هستم.”

جوکار عنوان کرد: همان کاری که امیرالمومنین (ع) در غم از دست دادن مالک اشتر را شنیدیم همان راه را از رهبر و ولی امر مسلمین جهان در غم این دو سرباز صدیق دیدیم. ایشان اشک ریخت و فرمودند ما به جد عزادار هستیم. سیدحسن نصرالله پرچم دار مقاومت رهبر ، مدبر سیاسی است؛ رهبر عزیز انقلاب مکتب حاج قاسم و سیدحسن نصرالله را بیان فرمودندکه اکنون در جهان در حال عرضه می باشد. هرکس در مقابل خدا بندگی کند و در مقابل رسول خدا و ولی خدا اطاعت کند خدای متعال به وی محبوبیت می دهد.ایران اسلامی به تبعیت از اسلام به کسی تعدی و تجاوز نمی کند اما تعدی و تجاوز دیگران را نمی پذیرد و با آن برخورد می کند.

خطیب نمازجمعه پاکدشت در ادامه به مناسبت های ۱۳ مهرماه اشاره و اذعان کرد: در ۱۳ مهر ۱۳۵۷ امام راحل به پاریس تبعید شدند اگر مقاومت ایستادگی آن روزهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همراهی مردم انقلابی نبود، وقتی او را به کویت و ترکیه تا به عراق و پاریس تبعید کردند اما کوتاه نیامدند و تا توانست مقاومت کرد و باعث پیروزی انقلاب در ۱۲ بهمن ۵۷ شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ۱۳مهر روز نیروی انتظامی ضمن تشکر و تبریک به سبزپوشان جان برکف و گرامی داشت یاد شهدای عزیز به ویژه شهدای نیروی انتظامی تصریح کرد: پلیس جان می دهد اما آب و خاک کشور را به دست دشمن نمی دهد. نیروی انتظامی مومن مخلص مجاهد و همیشه در صحنه با فراگیری خدمات از حیث زمان و مکان یک نیروی بی بدیل است. در هر شبانه روز حضور پلیس می بینید و از حیث مکان هیچ جایی خالی از پلیس نیست مردم با وجود پلیس احساس امنیت می کنند و این برگ افتخار نیروی انتظامی است که پشتوانه مردم در امنیت جامعه است. تضعیف نیروی انتظامی تضعیف امنیت کشور است و امنیت رکن اصلی جامعه است و باید دقت کنیم این پایداری امنیت مشروط به همراهی مردم است. مردم قانونمند رفتار کنند و اگر بی قانونی دیدن سریعا اطلاع دهند.

امام جمعه پاکدشت با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق ۲ بیان داشت: اجرای عملیات وعده صادق ۲ را از سپاه سرافراز و ارتش جان برکف تشکر می کنیم. ایران اسلامی بعداز ترور اسماعیل هنیه میهمان عزیزمان، ۲ماه خویشتن داری کرد تا شاید بنا به گفته سیاستمدارهای منطقه آتش بس در غزه انجام شود اما سگ هار آمریکا افسار پاره کرد و به جنایات بیشتر روی آورد. کاسه صبر انقلابی جمهوری اسلامی لبریز شد و وعده صادق ۲ که مطالبه و تقاضای مردم و عمل به قرآن کریم بود اجرایی کرد. خداوند در آیه ۱۴ سوره توبه دستور داده است “قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللهُ‌ بِأَیْدیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنینَ. با آن‌ها پیکار کنید، که خداوند آنان را به دست شما مجازات کرده و رسوا مى‌سازد و شما را بر آن‌ها یارى مى‌دهد. و سینه‌ی گروه مؤمنین را شفا مى‌بخشد [و بر قلب آن‌ها مرهم مى‌نهد”

جوکار خاطرنشان کرد: از ۷اکتبر سال گذشته و تحقق وعده صادق ۱ که کابوس و رعب و وحشت رژیم غاصب صهیونیستی بود، رژیم کودک صهیون برای نشان دادن پیروزی، زن و کودک و خبرنگار و پزشک و بیمار را در غزه به خاک و خون کشید و پس از آن به لبنان تجاوز کرد و مردم بیگناه و رهبران مقاومت را به شهادت رساند. ایران اسلامی و مقاومت در مقابل این تعدی سکوت نکردند و در وعده صادق۲ ایران دیدیم که گنبد آهنین مانند شیشه ترک خورده و سست تر و شکننده تر از خانه عنکبوت عمل کرد.

وی یادآورشد: رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال نبرد مستقیم با ایران است اما حذب الله لبنان جانانه ایستاده تا جنگ به داخل ایران اسلامی نرسد. این روزها روزهای اقتدار جبهه مقاومت و اسلام است. غاصبان صهیونیست فکر می کردند با ترور سیدحسن نصرالله مقاومت از پای در می آید اما یزیدیان سیدالشهدا را در کربلا به شهادت رساندند. آیا به جز نفرت و ننگ چیزی بر یزید باقی ماند؟ در این جا هم همینگونه است. شخصیتی جامع و حکیم و نترس امام خامنه ای (حفظه الله) در میدان است و پس از وعده صادق۲ با نخبگان دیدار می کنند و بعد از آن به نمازجمعه در زیرآسمان در مصلی امام‌خمینی(ره) حاضر می شوند.

امام جمعه پاکدشت اذعان داشت: محبوبترین امام جمعه جهان اسلام امروز در تهران نماز اقامه کردند. این نماز جمعه دارای پیام هایی چون آگاهی و اقتدار و آزادی و ارامش و شکست ناپذیری مقاومت و اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی است. رئیس جمهور ایران اسلامی یک روز بعداز وعده صادق ۲ به قطر سفر کرد، خبرنگار از وی پرسید، “سفر شما به قطر خطرناک نیست؟ رئیس جمهور ایران اسلامی می گوید، اگر خطرناک باشد مهم نیست اگر قرار است بمیرم با شهادت از دنیا بروم بهتر است.”
اما رئیس جمهور رژیم صهیونیستی هنوز در زیرزمین ها مخفی شده و دستور ترورها را از زیر زمین می دهد و از ترس جانش از خانه موش خارج نمی شود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه