× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: مقبولیت و حمایت افراد سرشناس حوزه سلامت از ظفرقندی می تواند روند اجرای امور را در این شرایط بسیار تسهیل کند.

به گزارش ثمره نیوز،سید محمد جمالیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ظفرقندی چندین حسن دارند که با توجه به شرایط امروز و وضعیت حوزه سلامت کشور می تواند کمک کننده باشد.

 

وی افزود: مرجعیت علمی ظفرقندی بسیار حائز اهمیت است و رهبری نیز روی این موضوع تاکید دارند؛ ایشان مورد قبول اکثریت جامعه پزشکی و کادر بهداشتی و درمان هستند و همین مقبولیت و حمایت افراد سرشناس این حوزه می تواند روند اجرای کار در این شرایط را بسیار تسهیل کند.

 

این نماینده مجلس دومین نقطه قوت ظفرقندی را تجربه های مدیریتی عنوان کرد و گفت: سبقه گرانقدر ایشان در ریاست دانشگاه تیپ یکی چون دانشگاه تهران حائز اهمیت است، ایشان در دوره مدیریتی همچون دکتر پزشکیان از افراد با صلاحیت فکری و از طیف های مختلف سیاسی استفاده کرده و همین رمز موفقیت وی بوده است، بنابراین تجربه و اندوخته ایشان از دانشگاه تهران مطئمنا می تواند کمک کننده باشد.

 

وی با اشاره به تجربه حضور ظفرقندی در سازمان نظام پزشکی نیز گفت: این تجربه باعث می شود که به مطالبات صنفی همه گروه ها از قبیل دانشجویان، پرستاران و پزشکان واقف باشد و مسائل آن ها را در جایگاه اجرایی حل کند.

 

جمالیان یکی از ویژگی های برنامه وزیر پیشنهادی بهداشت را توجه به «حوزه بهداشت» عنوان کرد و گفت: در برنامه ای که توسط ظفرقندی ارائه شده تاکید ویژه ای بر پیشگیری شده است تا منابع پایداری برای حوزه بهداشت در نظر گرفته شده و برنامه ها اجرایی شود.

 

وی یکی از مسائل مهم حوزه سلامت را تامین دارو دانست و گفت: از همان روهای اول که اسم ایشان برای وزارت پیشنهاد شد نشان می دهد که عزم جدی برای حل مشکل دارو دارند.

 

به گفته این نماینده مجلس شورای اسلامی بحث آموزش پزشکی امروز یکی از معظلات بخش سلامت است که ظفرقندی برنامه خوبی نیز با تاکید بر جلوگیری از مهاجرت نخبگان تدوین کرده اند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه