× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

همایش حریم تهران،بایدها ونبایدها با هدف ارتقاء آگاهی نسبت به موضوع صیانت ازحریم و هم اندیشی و هم افزایی بین مدیران مربوط به این مسئله برگزار شد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرسازی و معماری شهرداری تهران، در این همایش گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، شهرداران و معاونان شهرسازی […]

همایش حریم تهران،بایدها ونبایدها با هدف ارتقاء آگاهی نسبت به موضوع صیانت ازحریم و هم اندیشی و هم افزایی بین مدیران مربوط به این مسئله برگزار شد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرسازی و معماری شهرداری تهران، در این همایش گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، شهرداران و معاونان شهرسازی و معماری مناطق داری حریم، سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، نژاد بهرام رئیس کمیته معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران ، اسدی معاون مدیر کل حقوقی شهرداری تهران حضور داشتند و موضوع حریم تهران، در قالب نشست،پرسش و پاسخ حقوقی و ارائه اقدامات پژوهشی درباره حریم تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این همایش عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: تلاش کردیم حساسیت درباره حفظ حریم تهران را بالا ببریم.چرا که تداوم تعارضات و تقابلات بین شهرداری تهران و شهرهای پیرامون سم مهلکی است که از جنبه های اجتماعی اقتصادی و زیست محیطی برای این بخش از پیکره زیست محیطی سرزمین ما خطرناک است و باید اقدامی جدی در این زمینه صورت بگیرد.

مجتبی شکری سرپرست اداره کل حریم نیز گفت: یکی از چالش‌های موجود در بخش حریم پایتخت وجود موانع حقیقی و حقوقی پیش پای برخی از مدیران مناطق است که این امکان را نمی‌دهد در بحث حفظ حریم تهران با تمام ظرفیت و امکانات اقدام کنند،چرا که مدیریت شهری با برنامه‌ریزی مشخص و راهبردی باید بتواند از سرریز جمعیت به داخل پایتخت جلوگیری کند.

در انتهای همایش عبدالرضا گلپایگانی دستور شکل گیری کارگروهی با مشارکت شهرداران مناطقی که حریم دارند، را داد تا به صورت مرتب در این زمینه تبادل نظر و انتقال تجربه صورت پذیرد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد