× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

جلسه شورای معاونین و شهرداران مناطق 22گانه امروز به برنامه جامع اقدامات مربوط به مناسب سازی تهران برای تردد افراد دارای معلولیت اختصاص داشت. این جلسه در محل معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و به ریاست عبدالرضا گلپایگانی معاون شهردار تهران برگزار شد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از شهر نوشت،عبدالرضا گلپایگانی معاون […]

جلسه شورای معاونین و شهرداران مناطق 22گانه امروز به برنامه جامع اقدامات مربوط به مناسب سازی تهران برای تردد افراد دارای معلولیت اختصاص داشت. این جلسه در محل معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و به ریاست عبدالرضا گلپایگانی معاون شهردار تهران برگزار شد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از شهر نوشت،عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران،با بیان اینکه برنامه اقدام جامع در سایت پرتال معاونت شهرسازی قرار داده خواهد شد، گفت: اقدامات شهرداری تا پایان سال 99 باید شفاف و روشن در سامانه شهرداری قرار گیرد. ضمنا دستورالعمل ایجاد پیاده رو با مصوبه شورای عالی شهرسازی قانونی و لازم الاجراست و باید تمامی دستورالعمل ها در این زمینه یکپارچه سازی شود.

وی تصریح کرد: همچنین تا پایان سال حوزه حمل و نقل و ترافیک حداقل یکی از خیابان های مرکزی و پرتردد شهر را به سیستم چراغ گویا مجهز می کند. بحث آموزش پیمانکاران و ناظران هم با جدیت بیشتر پیگیری خواهد شد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه