× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

نائب رئیس و عضو شورای اسلامی شهر تهران، در جمع امامان جماعت مساجد منطقه 5، اداره شهر بدون مشارکت شهروندان را غیر ممکن دانست . به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 تهران، سید ابراهیم امینی نائب رئیس و عضو شورای اسلامی شهر تهران، در جمع ائمه جماعات منطقه 5 […]

نائب رئیس و عضو شورای اسلامی شهر تهران، در جمع امامان جماعت مساجد منطقه 5، اداره شهر بدون مشارکت شهروندان را غیر ممکن دانست .

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 تهران، سید ابراهیم امینی نائب رئیس و عضو شورای اسلامی شهر تهران، در جمع ائمه جماعات منطقه 5 حضور یافت .

وی درباره نقش شهروندان در مدیریت یکپارچه شهری گفت : ماه رمضان و حضور مردم در مساجد، فرصتی مغتنم برای شناسایی و به کار گیری ظرفیت های محلی است.

وی افزود : ائمه جماعات، در اطلاع رسانی و جلب روحیه همکاری عمومی در محلات نقش بسزایی دارند و با تکیه بر سیره امامان، می توان پیوستگی مردم و مسئولین را تقویت کرد. مردم باید حق اظهار نظر در امور شهری را داشته باشند و با استفاده از پیشنهادات شهروندان است که شهر می تواند به درستی اداره شود.

رجبعلی خسروآبادی شهردار منطقه نیز ماه رمضان را ماه تقویت همکاری عمومی دانست و به استمرار حضور خود در مساجد، شنیدن مشکلات شهروندان، افزایش رضایت مردم، توسعه  آموزش های شهروندی در محلات 29 گانه و بستر سازی برای مدیریت یکپارچه شهری در مساجد اشاره کرد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد