× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مدیریت شهری منطقه یک با هدف نهادینه ساختن فرهنگ سه شنبه های بدون خودرو اقدام به گشت در سطح ناحیه سه و محله های دربند،امامزاده قاسم(ع)،ساختمان ناحیه سه و دیدار با شورایاران محلات ناحیه سه نمود. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، در این پایش که روز گذشته […]

مدیریت شهری منطقه یک با هدف نهادینه ساختن فرهنگ سه شنبه های بدون خودرو اقدام به گشت در سطح ناحیه سه و محله های دربند،امامزاده قاسم(ع)،ساختمان ناحیه سه و دیدار با شورایاران محلات ناحیه سه نمود.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، در این پایش که روز گذشته انجام شد بدلیل بارش باران و شیب معابر این ناحیه، امکان استفاده از دوچرخه نبود، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک به اتفاق معاونان و مدیران با پیاده روی از محله های دربند، امامزاده قاسم(ع) و رود دره گلابدره  بازدید کرد و وضعیت نگهداشت و پروژه های اجرایی این محلات را مورد بررسی قرار داد .

وی در بازدید از رود دره گلابدره وضعیت لایروبی مسیل را بررسی کرد و پایش مستمر رود دره های سطح منطقه و رفع خطر در نقاط حادثه خیز و تکمیل سریع تر دیواره سازی و احداث کانال مسیر گلابدره را مورد تاکید قرار داد.

موسوی با حضور در مرقد مطهر امامزاده قاسم (ع) و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد جامع این محله با  نمازگزاران و زائران به گفتگو نشست و درخواست های آنها را مورد بررسی قرار داد.

سید حمید موسوی شهردار منطقه در این پایش  با پیاده روی از میدان دربند تا سربند در خصوص مراحل مطالعاتی پیاده روسازی این مسیر، جزییات طرح را از مسئولین امرجویا شد و بر سرعت بخشی آن تاکید نمود.

شهردار منطقه یک تهران در سرای محله دربند نیز از خانه کودک و سایر بخش های آموزشی آن بازدید و با کارکنان گفتگو کرد.

در ادامه این بازدید شهردار منطقه یک در ناحیه کوهستان نیز از مسئولین و کارشناسان این ناحیه خواست پایش مسیرهای کوهنوردی را انجام دهند و با دقت در خصوص ایمن سازی مسیر کوهنوردی ، نگهداشت آن و فضاهای سبز مجاور مسیرها اقدامات لازم را به انجام برسانند.

در این پایش  پس از رصد محلات ناحیه سه در ساختمان این ناحیه و معاونت خدمات شهری و محیط زیست حضور یافت و  با مدیران و مسئولین ناحیه، ادارات معاونت و کارمندان به گفتگو نشست و موارد لازم را جهت بررسی و اقدام به آنها اعلام نمود.

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در جلسه نشست با شوراياران محلات ناحیه سه ضمن عرض تسليت به مناسبت ايام ماه صفر و تبريك به منتخبين شوراياري و تقدير و تشكر از همراهي و همكاري انان با شهرداري گفت:  اداره شهر مشاركت شهروندي را مي طلبد و رضايتمندي مردم هدف شهرداري است  و مشترك كردن ادبيات شهرداري و شوراياري در كنار مديريت شهري ارتقا رضايتمندي شهروندان را در بر دارد.

موسوي افزود : وجود بقاع متبركه در محدوده این ناحیه و قابليت هاي گردشگري و فرهنگي از نقاط قوت موجود بوده و فرسودگي فقط كالبدي نیست بلکه بايد مانع فرسودگي فرهنگي و اجتماعي نيز بود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد