× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مرتضی الویری طی حکمی محمدحسین بوچانی را به عنوان سرپرست معاون دولت، مجلس و امور کمیسیون های شورای عالی استان ها  منصوب کرد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها،مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان ها طی حکمی محمدحسین بوچانی را به عنوان سرپرست معاون دولت، مجلس و […]

مرتضی الویری طی حکمی محمدحسین بوچانی را به عنوان سرپرست معاون دولت، مجلس و امور کمیسیون های شورای عالی استان ها  منصوب کرد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها،مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان ها طی حکمی محمدحسین بوچانی را به عنوان سرپرست معاون دولت، مجلس و امور کمیسیون های شورای عالی استان ها منصوب کرد.

 

برنامه ریزی به منظور استفاده از ظرفیت های قانونی جهت تقویت جایگاه نهاد مردم پایه شورای عالی استان ها، ایجاد سازوکار لازم جهت ارتباط متقابل و موثر شورای عالی استان ها با دولت و مجلس شورای اسلامی، تقویت سازوکارهای تدوین و بررسی طرح ها و لوایح در کمیسیون ها با تکیه بر خرد جمعی و تعامل با معاونت محترم اداری و اجرایی”رئیس دبیرخانه” از مهم ترین وظایفی است که در حکم وی آمده است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد