× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم فردی برای تصدی گری در وزارت بهداشت منصوب کنیم و از وی برنامه، کارنامه و عملکرد بخواهیم ظفرقندی این موارد را دارا است.

به گزارش ثمره نیوز،عثمان سالاری نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی درخصوص ظفرقندی وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت از سوی دولت چهاردهم اظهار داشت: ظفرقندی از نظر شخصیت علمی نخبه برجسته و وارسته ای است.

 

وی گفت: اگر بخواهیم فردی برای تصدی گری در وزارت بهداشت منصوب کنیم و از وی برنامه، کارنامه و عملکرد بخواهیم ظفرقندی این موارد را دارا است.

 

این نماینده مجلس در ادامه این مطلب تصریح کرد: ما باید بی طرفانه قضاوت کنیم، ظفرقندی با همه چالش های وزارت بهداشت اشراف دارد، همچنین وی درخصوص کسب علم به طور نظری بسنده نکردند و عملی کار کردند.

 

سالاری با اشاره به سوابق ظفرقندی در هشت سال دفاع مقدس، افزود: وی در عملیات های مختلف به عنوان پزشک حضور داشتند و از آنجایی که بدنه وزارت بهداشت را می شناسند تیم و نیروی متخصص برای کار و پیشبرد اهداف نظام سلامت دارند.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: با توجه به انگیزه های معنوی ظفرقندی درخصوص تصدی در وزارت بهداشت، وی پارامترهای مدیر کارآمد را در کارنامه خود دارد و ما نباید نخبه سوزی کنیم.

 

وی افزود: بعضی از افراد درخصوص مواضع ظفرقندی در جریانات سیاسی و جنگ غزه بحث های دارند البته تفکر و آزادی بیان و قلم، مردم سالاری در کشور ما پذیرفته شده است.

 

سالاری در ادامه این مطلب خاطرنشان کرد: این در حالی است که ظفرقندی نامه مفصلی در دفاع از زنان، کودکان و مردم غزه به دبیر کل سازمان ملل نوشتند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه