× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

نماینده مردم زاهدان در مجلس دوازدهم گفت: از نظر متخصصین برجسته سلامت و درمان کشور، دکتر ظفرقندی کارآمدی لازم را دارد و مدیر توامندی است.

به گزارش ثمره نیوز،فداحسین مالکی درخصوص دیدگاه نمایندگان مجلس درخصوص ظفرقندی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت عنوان کرد: همه وزرا در کمیسیون‌ها حضور یافتند از جمله کمیسیون امنیت ملی که جایگاه ویژه ای دارد.

 

وی با اشاره به اینکه وزرا از دو جهت مورد بررسی قرار می گیرند، ادامه داد: اول از بُعد تخصصی، و چون دکتر پزشکیان خودشان در این مسئله حساس هستند نگرانی چندانی در مورد تخصص وزارت بهداشت نیست، و بررسی دوم در حوزه رفتار و مدیریت وزرای پیشنهادی است، به هر حال این افراد در راس وزارتخانه قرار می‌گیرند و برای کمیسیون امنیت ملی حائز اهمیت است.

 

مالکی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان نیز در کمیسیون امنیت ملی حضور یافتند، از نظر متخصصین برجسته سلامت و درمان کشور، ظفرقندی کارآمدی لازم را دارد و مدیر توانمندی است.

 

وی ادامه داد: اما از دیدگاه سیاسی نگرانی‌های وجود دارد که وزارت بهداشت سیاسی نشود زیرا کشور هم اکنون دچار مشکلات دارو و درمان است و برخی چهره های شاخص پزشکی مهاجرت می‌کنند، باید برای این موارد تدابیری اتخاذ شود و مهاجرت معکوس شود و این دغدغه‌ها وجود دارد.

 

مالکی افزود: صحبت‌های خوبی با ظفرقندی داشتیم، خودشان دغدغه نمایندگان را پذیرفتند، زیرا رئیس جمهور نیز نگاه ملی دارند و به کار گرفتن افراد جناحی دیگر جواب نمی‌دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم ظفرقندی در وزارت بهداشت به نحوی اقدام کنند تا اعتمادسازی در بهداشت و درمان به وجود آید، همچنین به دانشگاه‌ها توجه شود، مجلس نیز راهکارهای برای معکوس شدن مهاجرت ارائه کند و در نهایت به مناطق محروم توجه بیشتری شود و با توجه به قول و قراری که ظفرقندی دادند از افرادی استفاده نشود که جریانات سیاسی به این وزارتخانه سوق داده شود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه