× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

نماینده فلاورجان در مجلس گفت: ظفرقندی مورد قبول جامعه پزشکی است و از نظر سیاسی نیز نظرات ایشان با توجه به حمایت از مردم مظلوم غزه و نگاه انقلابی که دارد، بسیاری از نمایندگان مجلس را قانع کرده است.

به گزارش ثمره نیوز،رمضان رحیمی نماینده فلاورجان در مجلس گفت: ظفرقندی مورد قبول جامعه پزشکی است و از نظر سیاسی نیز نظرات ایشان با توجه به حمایت از مردم مظلوم غزه و نگاه انقلابی که دارد، بسیاری از نمایندگان مجلس را قانع کرده است.

 

رمضان رحیمی افزود:ظفرقندی از نظر کاری متخصص هستند و مورد قبول جامعه پزشکی است و می تواند وزارت بهداشت و درمان را در مسیر پیشرفت رهبری کند و با توجه به رزومه قوی که در حوزه تخصصی بهداشت و درمان دارد حتما در این مسیر موفق خواهد بود.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: البته مقداری حواشی سیاسی در بین نمایندگان نسبت به ایشان وجود دارد و ایشان نباید این موضوع را در بدنه وزارت بهداشت و به ویژه در انتصابات دخیل کند و این دغدغه در بین برخی نمایندگان مجلس وجود دارد که کارهای پزشکی و تخصصی را به مباحث سیاسی آمیخته نکند.

 

رحیمی افزود: البته ظفرقندی در کمیسیون های مجلس این قول را داده اند که سیاسی و جناحی عمل نخواهند کرد وبر اساس تخصص و تجربه ای که از ایشان سراغ داریم انتصابات خوبی را انجام خواهند داد.

 

نماینده فلاورجان در مجلس گفت: در طب سنتی هم که جزو دغدغه های نمایندگان بود ظفرقندی نظر مثبتی داشتند و معتقد بودند باید از این حوزه نیز حمایت شود منتهی در برخی جاها معتقد به طب سنتی بودند نه همه موارد و به ویژه در مورد بیماریهای خاص بر این باور بودند که باید از علم روز بهره برد. همچنین به استفاده از تکنولوژی ها و فناوری های جدید در عرصه پزشکی اعتقاد داشتند که از نقاط قوت ایشان بود.

 

وی افزود: در مجموع نظر بنده نسبت به ظفرقندی مثبت است البته یکسری نگرانی هایی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد ایشان وجود داشت که در مورد آنها پاسخگو بودند مثلا حمایت خود از مردم مظلوم غزه و فلسطین را اعلام داشتند و قبول داشتند که نباید بحث سلامت و بهداشت دچار سیاست زدگی شود و براساس تخصص ها و صلاحیت ها افراد به کار گرفته شوند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه