× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

امام جمعه پاکدشت با اشاره به تحولات سیاسی امنیتی منطقه پس از برپایی نمازجمعه نصر هفته گذشته در تهران گفت: شرکت ۲ونیم میلیون نفر در جمعه نصر به منزله شلیک دو ونیم میلیون موشک بالستیک به قلب تل آویو بود

 

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ثمره نیوز، حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار امام جمعه پاکدشت در خطبه های شکوهمند عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته نمازجمعه با اشاره به حرکت تمدن ساز حضرت فاطمه معصومه(س) به ایران اسلامی اظهارداشت: ۱۰ربیع الثانی، روز دوشنبه سالروز وفات و شهادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، است. شخصیتی که مایه برکت ایران و اسلام شد. هجرت تمدن ساز حضرت فاطمه معصومه(س) مایه خیر و برکت برای ایران و جبهه مقاومت، بیداری اسلامی و نجات آزادی خواهان جهان شد.

وی افزود: به دنبال هجرت تاریخ ساز و تمدن ساز حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به مشهد، حضرت فاطمه معصومه(س) نیز با جمعی از علوین به سمت ایران اسلامی حرکت کردند و نرسیده به برادر، درشهر ساوه بیمارشد. ایشان به یاران خود فرمودند که چقدر تا قم فاصله است، یاران گفتند فاصله کمی باقی مانده است. ایشان فرمودند”مرا به قم برسانید”؛ پس از رسیدن به قم به شهادت رسیدند. معتقدیم این بیماری براثر لطمه های که ناشی از حمله هایی که به کاروان ایشان رسید، ایشان بیمار شدند و به شهادت رسیدند.

امام جمعه پاکدشت تصریح کرد: وجود با برکت ایشان باعث عزت اسلام و تشییع شد اگر امروز حوزه علمیه قم شکل گرفت و ۲رهبر بزرگ جهان اسلام حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه ای(حفظه الله)تربیت شدند. امروز به برکت حضرت فاطمه معصومه(س) امام انقلاب اسلامی، امام مقاومت است.

جوکار بیان داشت: رهبر حکیم و عالی قدر انقلاب به عنوان امام مقاومت مایه فخر اسلام و مکتب اهل بیت(ع) است. جمعه گذشته این معنا به همه جهان مخابره شد. جمعه گذشته جمعه نصر بود که پیام نصر و پیروزی و امید به پیروزی را به آزادی خواه جهان و مردم مظلوم غزه را مخابره کرد.

وی خاطرنشان کرد: نمازجمعه هفته گذشته تهران بزرگترین رزمایش عبادی سیاسی نظلمی و امنیتی جهان بود، ۲و نیم میلیون نفر جمعیت از جاهای خود را به نمازجمعه ی رساندند که امام‌جمعه اش شجاعترین امام جمعه جهان است.

امام جمعه پاکدشت اذعان کرد: نمازجمعه هفته گذشته تهران، مکمل عملیات وعده صادق ۱و ۲ و محکم تر از آنها بود. جمعیت حاضر در نمازجمعه هرکدام به منزله یک موشک بالستیک به قلب تل آویو و رژیم کودک کش اسرائیل بود.
در جمعه نصر مردم ۲و نیم میلیون موشک شلیک کردند. کاری کردن که رجز خوانی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را خفه کردند.

جوکار یادآورشد: در جلسه روز گذشته رژیم نامشروع صهیونیستی رای گیری برای حمله به ایران، رای نیاورد. صهیونیست ها رجز می خواندند که وعده صادق ۲ را پاسخ می دهیم اما اقدام شجاعانه رهبر انقلاب در نمازجمعه نصر و اقدام ولایتمدارانه و هوشمندانه و برخواسته از بصیرت ملت ایران این امام شجاع انقلابی ورق را برگرداند.

خطیب نمازجمعه پاکدشت در پایان عنوان کرد: ۲یوم الله جدید در ۱۰مهر (وعده صادق ۲) و ۱۳ مهر(نمازجمعه نصر) در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد. این ۲یوم الله توسط امام انقلابی و یاران شان ثبت شد. تاریخ این ۲روز را فراموش نخواهد کرد. ۱۸ میلیارد دلار کمک آمریکای خونخوار به رژیم صهیونیستی را پودر، بی اثر و خنثی کرد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه