× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

نمایندهٔ دورهٔ دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ میناب،جاسک،سیریک و بشاگرد گفت: رویکرد به ظفرقندی مثبت است.

به گزارش ثمره نیوز،سیدعبدالکریم هاشمی نخل‌ابراهیمی درخصوص دیدگاه نمایندگان مجلس به ظفرقندی وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت عنوان کرد: ما در حال بررسی هستیم، مسئله نمایندگان بر انجام وظایف ذاتی وزارت بهداشت است و از مهمترین وظایف وزارت بهداشت ایجاد عدالت در خدمات رسانی درمانی و دارویی در کل کشور است.

 

وی ادامه داد: براین اساس وزیر بهداشت باید این شاخص ها را به خصوص در مناطقی که شاخص های سلامت پایین است با افزایش منابع، اعتبارات، اختیارات و امتیازات بیشتر کند، بنابراین وزیر بهداشت باید این موارد را در برنامه خود آورده و در مجلس عنوان کند.

 

ابراهیمی با تاکید بر حمایت درمانی و دارویی از برخی مناطق کشور از جمله شرق استان هرمزگان گفت: به طور مثال هم اکنون بیمارستان میناب دچار مشکل کمبود دویست میلیون تومان برای تعمیر آمبولانس خود است، و چنین مشکلاتی ضعف است.

 

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت در روز رای گیری حتما درخصوص آمایش سرزمینی بهداشت و درمان، توزیع خدمات بیمارستانها، تکمیل زیرساخت ها، ارتقای شاخص های سلامت در مناطق کم برخوردار و تامین نیروی انسانی، برنامه های خود را عنوان کند و ما نیز برای رای به وی کمک می کنیم.

 

ابراهیمی با تاکید بر بهره گیری وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت از نیروهای توانمند مناطق مختلف کشور در ستاد وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در مجموعه رویکرد به ظفرقندی مثبت است، ما وزیری انتخاب می کنیم که کار کند چون مردم این را از ما می خواهند، زیرا رای ما رای مردم است.

انتهای پیام/

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه