× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت:حوزه مشاوره و مراکز ما، یکی از اولویت‌های ما در معاونت فرهنگی است که با رسیدگی‌های فرایندی به حوزه مشاوره و همچنین در سخت‌افزاری و تجهیزاتی سعی در ارتقای کیفیت آن داریم.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش اسلامشهر، سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم افتتاحیه تجهیز مراکز مشاوره آموزش و پرورش اسلامشهر گفت:حوزه مشاوره و مراکز ما، یکی از اولویت‌های ما در معاونت فرهنگی است که با رسیدگی‌های فرایندی به حوزه مشاوره و همچنین در سخت‌افزاری و تجهیزاتی سعی در ارتقای کیفیت آن داریم.

وی در ادامه افزود: در سطح شهرستان‌های استان تهران ۵ مرکز مشاوره با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان در شهرستان‌های اسلامشهر، پردیس، رودهن، شهر قدس و پیشوا تجهیز شد و در مرحله بعد برای سایر شهرستان‌ها اقدام خواهد شد.

سعید دهنوی در حاشیه مراسم به چالش های مرکز مشاوره و پیگیری آن‌ها از جمله احکام مدیران مرکز مشاوره و برگزاری کلاس‌های توانمندسازی اعضای تخصصی مراکز اشاره کرد.

شایان ذکر است در این مراسم روسای اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی مرکز مشاوره مراکز مشاوره شهرستان‌های استان تهران، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر و سایر کارشناسان حوزه مشاوره نیز حضور داشتند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه