× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

خطیب نمازجمعه شریف آباد گفت: در کشور تغییر حکومت غیر اسلامی و نهادینه کردن کلمه "ما می توانیم" و در سطح امت اسلامی بیداری اسلامی را شکل دادند و در سطح‌جهانی توجه به معنویت حتی در کشورهای غیر مسلمان را از خود بجا گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری ثمره نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین قاسم خداپرست در خطبه های این هفته نمازجمعه شریف آباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز ۱۴ خرداد، فرمایشات ایشان را بسیار مهم و دقیق بیان کرد و اظهارداشت: در روز ۱۴ خرداد طبق سنت هرساله امام مسلمین امام خامنه ای(حفظه الله) فرمایشات مهمی را به زیبایی و بسیار دقیقی را فرمودند در کلام نخست به زیبایی امام راحل را تبیین فرمودند و در ادامه در فرآمین گوهربار ۳تحول بزرگی که امام در کشور و منطقه و جهان بوجود آوردند را بیان فرمودند.

وی در ادامه ابراز کرد: در کشور تغییر حکومت غیر اسلامی و نهادینه کردن کلمه “ما می توانیم” و در سطح امت اسلامی بیداری اسلامی را شکل دادند و در سطح‌جهانی توجه به معنویت حتی در کشورهای غیر مسلمان را از خود بجا گذاشتند.

خطیب نمازجمعه شریف آباد در ادامه گفت: امام با دستان خالی و فقط با ۲عامل ایمان و امید توانست این کارهای بزرگ را رقم بزند. امام  در مسیر تحقق، باور به ایمان و وعده الهی و امید داشت، البته این را بدانیم امید سپردن کار به دیگران نداشت بلکه خود حرکت می کرد، راه و حرکت امام باید تحقق یابد، فقه کارآمدی و اعتماد اجتماعی ۳مولفه بوجود امده از امید است که ضمن حفظ آن باید به آن عمل شود.

خطیب نماز جمعه شریف آباد افزود: حل مشکلات کشور در سخنوری نیست بلکه حرکتی که امام شروع کرد و رهبری انرا تداوم داده باید انجام شود، با حرف و سخنرانی و همایش نمی توان به مردم امید داد. یکی از مشکلاتی که در این ۴۴سال انقلاب رخ داده سخنرانی بدون عمل است هرجا در این سالها به امید و ایمان باورداشته و به ان عمل کردیم عزت و پیشرفت و رشد و ترقی حاصل شد. امروز تقویت داخل وفعال کردن ظرفیتهای کشور باعث شده تا در حوزه های علم و فناوری، امنیتی، سیاسی و اجتماعی رشد و پیشرفت داشته باشیم؛ چقدر امریکا تلاش کرد که از ایران مقتدر یک ایران منزوی بسازد، راهبردهای آمریکا چه شد در هفته گذشته شنیدید که ایران به عنوان رئیس مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر و نایب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل شد، چگونه شد، راهبردهای آمریکا که منزوی کردن ایران بود نه رسیدن به این جایگاه ها و جایگاه های بعدی. برقراری رابطه ایران با عربستان و دیگر کشورهای منطقه و مصر و در ادامه خروج امارات از اعتلاف دریایی که آمریکا برای خلیج فارس رقم زده و تشکیل این اعتلاف با وجود ایران عربستان و امارات و البته رونمایی از موشک فرا صوت فتاح که فقط ۳کشور در جهان داشتند و ایران چهارمین کشور در جهان میباشد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه