× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

  همزمان با “ایام تعطیلات نوروز98″، شهردار و جمعی از مدیران شهری منطقه21 تهران با حضور در منازل خانواده “شهيدان هوشمند”، “زندیه” و “اسداللهی” با ایشان ديدار و گفت و گو کرد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21 تهران، رحمانی شهردار این منطقه در جريان اين ديدار با اشاره به […]

 

همزمان با “ایام تعطیلات نوروز98″، شهردار و جمعی از مدیران شهری منطقه21 تهران با حضور در منازل خانواده “شهيدان هوشمند”، “زندیه” و “اسداللهی” با ایشان ديدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21 تهران، رحمانی شهردار این منطقه در جريان اين ديدار با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت تاکيد کرد: همه ملت ايران مديون خانواده شهدا و جانبازان هستيم.

وی در ادامه خانواده شهدا را مظهر صبر و استقامت خواند و گفت: شهیدان با الگو قرار دادن امام حسین(ع) در مقابل زورگویی و ستم دشمنان و متجاوزان ایستادند و خانواده هایشان نیز با پیروی از حضرت زینب(س) بانو و اسوه صبر و استقامت در مقابل مشیت الهی سر تعظیم فرود آوردند که اجر و جایگاهشان در پیشگاه حق تعالی کمتر از شهدا نخواهد بود.

رحمانی بازديدهای منظم و دوره ای از خانواده های معظم شهدا و جانبازان در شهرداری تهران را توفيقی معنوی براي مديران و کارکنان در کل مجموعه شهرداری دانست.

در جريان هر یک از اين ديدارهای جداگانه، خانواده “شهيدان هوشمند”، “زندیه” و “اسداللهی” ضمن تقدير از مجموعه شهرداري تهران در منطقه21، تاکيد کردند: مجموعه مديريت شهري پرچمدار کار و خدمت براي شهدا، به ويژه شهداي هشت سال دفاع مقدس است.

گفتني است؛ در پایان هر یک از این دیدارها، شهردار منطقه21 با اهدای لوح یادبود از خانواده های معظّم “شهيدان هوشمند”، “زندیه” و “اسداللهی” تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد