× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی، گفت: ظفرقندی وزیر بهداشت پیشنهادی دولت چهاردهم دانشجویان زیادی را در بخش آموزش تربیت کرده است، همچنین در بخش های اجرایی اقدامات مدیریتی داشته است.

به گزارش ثمره نیوز،سید نجیب حسینی نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی، گفت: ظفرقندی می تواند از حق و حقوق وزارت بهداشت دفاع کند.

وی ادامه داد: ظفرقندی وزیر بهداشت پیشنهادی دولت چهاردهم دانشجویان زیادی را در بخش آموزش تربیت کرده است، همچنین در بخش های اجرایی اقدامات مدیریتی داشته است.

 

این نماینده مجلس بیان کرد: طبق سوابق  ظفرقندی، وی در زمان مسئولیت خود از تمامی جریانات سیاسی در زیر مجموعه خود استفاده کرده است.

 

حسینی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نسبت به ظفرقندی نگرانی داشتند، تصریح کرد: نمایندگان این حساسیت و نگرانی را دارند که فضای وزارتخانه و دانشگاه های علوم پزشکی که مردم انتظار خدمت رسانی دارند با جایگاه های سیاسی تبدیل شود.

 

این نماینده مجلس در ادامه این مطلب تصریح کرد: ظفرقندی با حضور در کمیسیون ها اذعان داشت که به هیچ وجه در وزارت بهداشت و درمان دیدگاه سیاسی اعمال نخواهد شد و در این خصوص قول اخلاقی دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که ظفرقندی رابطه تنگاتنگی با رئیس جمهور دارند این فضا بسیار مناسب است که وی بتواند از منابع و حق و حقوق وزارت بهداشت دفاع کند و منابعی که به وزارت بهداشت تخصیص داده می شود را از دولت دریافت کند و به آن اهدافی که در برنامه هفتم و اسناد بالا دستی جامعه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه