× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، گفت: نخستین دوره تخصصی آموزش پیمانکاران «مبلمان شهری» و «نورپردازی شهری» از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار می شود. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران،برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران،با اعلام این خبر ادامه داد: دوره تخصصی […]

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، گفت: نخستین دوره تخصصی آموزش پیمانکاران «مبلمان شهری» و «نورپردازی شهری» از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران،برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران،با اعلام این خبر ادامه داد: دوره تخصصی آموزش پیمانکاران «مبلمان شهری» و «نورپردازی شهری» از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران و با مشارکت مؤسسه آموزش عالی علمی-کاربردی شهرداری تهران در مرکز آموزش علمی- کاربردی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه، زمان ثبت نام این دوره تخصصی از یکم دی ماه سال جاری است و زمان برگزاری این دوره های تخصصی 28 و 30 دی ماه است، افزود: بر اساس ضرورت انتقال دانش فنی و همچنین اعمال سیاست‌های سازمان زیباسازی در موضوعات اجرایی و پیمانکاری از جمله «مبلمان شهری» و «نورپردازی شهری» این دوره های آموزشی انجام می شود که مرکز علمی کاربردی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی مجری آنها خواهد بود.

وی همچنین گفت: اساتید مجرب دانشگاهی مورد تأیید سازمان زیباسازی ازجمله دکتر پیمان پلیه چیها، مهندس محمدعلی عباسی و مهندس رضا لاهیجی این دوره ها را تدریس می کنند که بر اساس تصمیم سازمان زیباسازی شهر تهران شرکت کنندگان در این دوره ها از امتیاز قابل توجهی در رتبه بندی شرکت پیمانکاری و نیز اولویت در مناقصات پروژه ها بهره مند می شوند.

محل ثبت نام این دوره های تخصصی تهران، میدان ولیعصر، خیابان کریمخان زند، جنب پارک بهجت آباد، پلاک 195 است. همچنین علاقه مندان می توانند با شماره 88898945 تماس بگیرند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه