× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

امام جمعه شریف آباد گفت: دشمنان برای از بین بردن انقلاب در هر حوزه تلاش کرده و با درایت ملت ایران مواجه شده و در فتنه های کورشان ناکام ماندند

به گزارش ثمره نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین قاسم خداپرست در خطبه های این هفته با اشاره به هتاکی به آیات نورانی قرآن کریم اظهارداشت: هتک حرمت به آیات نورانی قرآن کریم از دیرباز توسط دشمنان انجام شده؛ دشمنان هرگاه شکست سختی از انقلاب اسلامی میخورند دست به این کار زشت می زنند.

وی در ادامه افزود: توهین به قرآن مجید و آتش زدن آیات نورانی قرآن کریم و توهین به پیامبر مکرم اسلام(ص)، نشان دهنده دشمنی معاندان به اصل  اسلام ناب محمدی  و آیات  الهی است.

امام جمعه شریف آباد با تاکید بر اجرای اصل جهاد تبیین برای هوشیاری جوانان و جلوگیری از هجمه های دروغین دشمنان گفت: در آستانه پهل و وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم. دشمنان از انقلاب اسلامی در هراسند، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مقابله همه این حیله ها و فتنه ها ایستاد  و رهنمودها و آگاهی شان مقابله با حکومت ظلم و جور نمود.

خداپرست در ادامه اضافه کرد: دشمنان برای از بین بردن انقلاب در هر حوزه تلاش کرده و با درایت ملت ایران مواجه شده و در فتنه های کورشان ناکام ماندند.

وی در پایان با تاکید بر اجرای دقیق جهاد تبیین خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ایام به درستی تبیین شود و جهاد تبیین دقیق اجرا شود تا دشمنان از این خلا استفاده نکنند و با دروغ و حیله نسل انقلاب را دچار آسیب نکند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه