× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

محمدرضا ناظریانی دبیرکمیته ورزش شورای شهر تهران در جریان بازدید از اماکن ورزشی فعال منطقه 17 گفت: به صورت مداوم بر فعالیت اماکن ورزشی فعال در سطح مناطق مختلف نظارت می شود که در طول این نظارتها زمین های چمن منطقه 17 خصوصاً زمین چمن پارک پامچال به سطح مطلوب رسیده و با حداقل هزینه […]

محمدرضا ناظریانی دبیرکمیته ورزش شورای شهر تهران در جریان بازدید از اماکن ورزشی فعال منطقه 17 گفت: به صورت مداوم بر فعالیت اماکن ورزشی فعال در سطح مناطق مختلف نظارت می شود که در طول این نظارتها زمین های چمن منطقه 17 خصوصاً زمین چمن پارک پامچال به سطح مطلوب رسیده و با حداقل هزینه در اختیار شهروندان قرار دارد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17 تهران، ناظریانی دبیر کمیته ورزش شورای شهر تهران است که هفته گذشته در جریان حضور حجت نظری رییس این کمیته در منطقه 17 تهران حضور یافت و از وضعیت زمین چمن بوستانهای سطح منطقه ابراز رضایت کرد.

دبیر کمیته ورزشی شورای شهر تهران با اشاره به بازدیدهای ادواری از امکانات ورزشی مناطق گفت: هدف شورای شهر تهران این است که امکانات ورزشی به سهولت و با کمترین هزینه در اختیار شهروندان قرار گیرد. در مناطق جنوبی تاکید بر این است که همه شهروندان بتوانند از بهترین امکانات برخوردار باشند. به همین دلیل نظارت دوره ای بر وضعیت اماکن و کیفیت خدمات رسانی صورت می گیرد.

ناظریانی با اشاره به بازدید قبلی اش از منطقه17گفت: در خردادماه سال جاری و آغاز فصل تابستان از وضعیت اماکن ورزشی خصوصاً زمین های چمن فوتبال و سایر زمین های بازی در منطقه 17 بازدید کردم که وضعیت مطلوبی بر زمین چمن مطلوب حاکم بود و متعاقب آن در طول تابستان که بیشترین تقاضا برای استفاده از امکانات ورزشی وجود دارد، توانست خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه کند.

وی با تاکید بر اهمیت دسترسی همگانی بر امکانات ورزشی تصریح کرد: باید برای بهره مندی همه شهروندان از امکانات ورزشی خصوصاً در مناطقی که از سرانه کمتری برخوردارند، اقدام اساسی کرد که در همین زمینه در منطقه 17 با راه اندازی مجموعه های ورزشی کوچک مقیاس در فضای بی دفاع شهری و با همکاری خیرین محلی، اقدام خوبی صورت گرفته است.

ناظریانی با ابراز امیدواری از ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان افزود: مناطق کم برخورداری همچون منطقه 17 از کمبود شدید سرانه ها خصوصا سرانه ورزشی و تفریحی رنج می برند که امیدواریم با اصلاح بافت شهری، نوسازی بافت فرسوده، احداث مجموعه های ورزشی و تفریحی و بهسازی اماکن موجود، این سرانه ها تامین شده و یا حداقل به میزان قابل قبولی برسد.

گفتنی ست پیش از این شهروندان در خصوص کیفیت زمین چمن پامچال اعتراض داشتند که پس از تاکید حجت نظری رییس کمیته ورزشی شورای شهر تهران و با تلاش صورت گرفته از محل منابع شهرداری، این زمین چمن احیا و در ایام بهار و تابستان سال جاری در اختیار شهروندان عزیز قرار گرفت.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد