× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

همایش راهکارهای بهبود روابط زوجین به همت آموزش و پرورش اسلامشهر در سالن اجتماعات اداره اوقاف برگزار شد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش اسلامشهر،حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه شهرستان اسلامشهر در همایش راهکارهای بهبود روابط زوجین که به همت آموزش و پرورش اسلامشهر در سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شد،در سخنانی اظهار کرد: خانواده و خانه محل رشد عروج و نبوغ انسان است و خانه از مکان‌های مقدس در دین اسلام می‌باشد.

 

وی در ادامه افزود: خداوند تشکیل زندگی را از آیات و نشانه‌های خود می‌داند و  هیچ بنایی در محضر الهی مقدس‌تر از بنای ازدواج نیست و بر اساس همین مورد نصف دین انسان کامل خواهد شد و ازدواج مایه آرامش و سکونت است.

امام جمعه شهرستان امام جمعه شهرستان اسلامشهر بیان کرد: خداوند بین زوجین مودت و رحمت را قرار داده است و شیطان نیز به دنبال از بین بردن آیات الهی است.

 

در ادامه این جلسه دکتر داوود مراتی مدرس آموزش خانواده  در سخنانی  گفت: انسان در روابط بین انسان‌ها یاد می‌گیرد چگونه  زندگی کند و توجه به رابطه و موضوع مورد تاکید است و ازدواج بدون آگاهی رابطه را خراب خواهد کرد و می‌بایست دیوار فاصله را بین زوجین کاهش داد و سطح تامل و تحمل را بالا برد.

 

مرآتی خاطرنشان کرد:  زوجین واقعیت‌ها را بپذیرند،ایستادگی کنند، سوال کنند و خودشان را تغییر دهند.

 

شایان ذکر است در این همایش اکبر قنبری مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر و گروسی کارشناس مسئول انجمن اولیا مربیان نیز حضور داشتند.

 

 

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه