true
true
true
معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش شرکت بیمه دی از تصویب مدل تسهیلات نمایندگان در راستای حمایت همه جانبه از شبکه فروش، توسط معاونت متبوعش به صورت آزمایشی خبر داد.
true
به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دی، امیر رضا نعمت اللهی با اشاره به جایگاه و نقش شبکهی فروش به عنوان یکی از بازوهای اجرایی شرکتهای بیمه، ضمن تأکید بر اهمیت راهبری، حمایت، توانمندسازی و نگهداشت نمایندگان، بیان داشت: براساس برنامهی عملیاتی سال ۱۴۰۲ و به منظور تحقق یکی از اهداف ششگانه شرکت که بر ارتقاء کمی، کیفی و تجربهی خوشایند شبکهی فروش تأکید دارد، حمایت و توانمندسازی نمایندگان به عنوان عضوی از خانوادهی بیمه دی در رئوس برنامههای شرکت قرارگرفته است.
وی افزود: مُدل تسهیلات شبکهی فروش طراحی که با حمایت مدیرعامل به تصویب رسیده شامل؛ وام ضروری، ارائه ی سهام ترجیحی، وام خرید و تجهیز دفتر نمایندگی، کمک هزینهی تابلو، کمک هزینهی تبلیغات، کمک هزینه بیمه نامه های شخصی و هدایای مناسبتی می باشد.
وی در پایان با بیان اینکه این تسهیلات، متناسب با عملکرد و درجهی نمایندهها و طبق اولویتبندی مصوب، به ایشان تعلق می گیرد؛ اظهار داشت: مدل مذکور، براساس تحلیل اثربخشی تسهیلات اعطائی فعلی،نظرات و پیشنهادات اصلاحی و تکمیلی شبکه فروش در سراسر کشور مورد بازبینی قرار گرفته و بهبود مستمرخواهد داشت.
true
true
true
true