× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

منطقه یک شهر تهران با دارا بودن ارزش های اکولوژیک و فضاهای سبز ، منطقه ای تفرجی و گردشگری است و باید حفظ و صیانت از فضاهای سبز بعنوان شعار این منطقه قرار گیرد. به گزارش ثمره نیوز به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، زهرا صدر اعظم نوری عضو و رییس کمیسیون سلامت […]

منطقه یک شهر تهران با دارا بودن ارزش های اکولوژیک و فضاهای سبز ، منطقه ای تفرجی و گردشگری است و باید حفظ و صیانت از فضاهای سبز بعنوان شعار این منطقه قرار گیرد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، زهرا صدر اعظم نوری عضو و رییس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه یک و بازدید از پروژه های زیست محیطی این منطقه که با حضور سید حمید موسوی شهردار منطقه یک و معاونان و مدیران شهری این منطقه برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: رویکرد جدید مدیریتی در منطقه یک از نگاه صرفا اقتصادی به هر معبر، گذر و کوچه به سمت خدمات رسانی شهری تغییر کرده است.

وی گفت: بارگذاری ها در این منطقه از مصنوعی به سمت تفرجی و گردشگری در حال تبدیل است وشورای شهر و کمیسیون مربوطه نیز در کنار منطقه برای عملی شدن ایده های مطرح شده در این زمینه تلاش خواهد کرد.

عضو شورای شهر تهران رفع نواقص، ایمن سازی و مناسب سازی در بوستان ها و معابر و ساماندهی سرویس های بهداشتی را اصول اولویت دار در منطقه دانست که باید با اهمیت دادن به آنها و اجرای اقدامات لازم رضایتمندی شهروندان ارتقاء یابد.

صدراعظم نوری به آموزش و فرهنگ سازی برای کاهش زباله های تولیدی در منطقه یک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حجم زباله استاندارد تولیدی به ازای هر نفر 600 تا 700 گرم در روز است که در منطقه یک حدود 1 کیلو گرم است که این رقم بالا ست و باید با توسعه آموزش در مدارس، سراهای محلات، ادارات ، منازل مسکونی و… این حجم کاهش پیدا کند.

🔹شهردار منطقه یک: مکان های گردشگری و فضاهای سبز عمومی در منطقه توسعه می یابد

شهردار منطقه یک نیز رویکرد منطقه را از سمت ساخت مسکن به سرمایه گذاری های خدماتی و گردشگری عنوان کرد و گفت: با همکاری سازمان ها، نهادها، ارگان ها و… مکان های گردشگری و فضاهای سبز عمومی در منطقه توسعه می یابد.

وی در خصوص مناسب سازی معابر افزود: در سال گذشته 1 معبر، بوستان و دو ساختمان برای تردد کم توانان جسمی و حرکتی در منطقه مناسب سازی شد که با ابلاغ دیگری از شهرداری تهران 2 معبر، 2 بوستان و 4 ساختمان دیگر در منطقه یک مناسب سازی خواهد شد.

موسوی مدیریت متمرکز در مسیل ها، آبراه ها و رود دره ها را لازم دانست و گفت: نیاز است مدیریت این مجموعه متمرکز شود تا اقد امات لازم تحت مدیریت واحد انجام شود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد