× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

نماینده مردم شیروان در مجلس گفت: افزایش و کیفیت بخشی به  تجهیزات بیمارستانی، عدالت در دریافت خدمات درمانی و جلوگیری از مهاجرت پزشکان از جمله برنامه های مهم و تاثیر گذار ظفرقندی است.

به گزارش ثمره نیوز،نماینده مردم شیروان در مجلس گفت: افزایش و کیفیت بخشی به  تجهیزات بیمارستانی، عدالت در دریافت خدمات درمانی و جلوگیری از مهاجرت پزشکان از جمله برنامه های مهم و تاثیر گذار ظفرقندی است.

 

عباس قدرتی نماینده مردم شیروان در مجلس  با بیان اینکه ر ظفرقندی وزیر بهداشت پیشنهادی دولت چهاردهم فردی با سواد و برنامه محور است، اظهار داشت : وی در کمیسیون بهداشت از سوی نمایندگان امتیاز بالایی را کسب کردند.

 

وی افزود: متأسفانه بعضی افراد و جریانات سعی دارند هجمه علیه بعضی از وزرای پیشنهادی ایجاد کنند و این روزها هجمه علیه دکتر ظفرقندی نیز دیده می شود این در حالی است که خود دکتر ظفرقندی اعلام کردند نگاه سیاسی در وزارت بهداشت ندارند و آن را خیانت به مردم می دانند.

 

این نماینده مجلس با اشاره به برنامه های ارائه شده از سوی دکتر ظفرقندی به کمیسیون های مجلس تصریح کرد: افزایش و کیفیت بخشی به تجهیزات بیمارستانی، عدالت در دریافت خدمات درمانی و جلوگیری از مهاجرت پزشکان از جمله برنامه های مهم و تاثیر گذار وی بود.

 

 

نماینده مردم شیروان در مجلس خاطرنشان کرد: نباید با نگاه های سیاسی نخبه های خود را از دست بدهیم و آنها دچار سرخوردگی شوند، بنده به دور از دیدگاه های سیاسی با حضور فرد علمی، کارآمد و با تجربه نظیر دکتر ظفرقندی در کابینه وزارت بهداشت موافق هستم.

انتهای پیام/

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه