× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵ تهران،رجبعلی خسروآبادی شهردار منطقه5، در نظارتی شبانه که تا ساعت ۳ بامداد ادامه داشت از روند اجرای عملیات های عمرانی در سطح معابر منطقه بازدید کرد. وی در جریان این بازدید گفت: در گذشته بخش عمده ای از پیام های شهروندان در خصوص موضوعات […]

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵ تهران،رجبعلی خسروآبادی شهردار منطقه5، در نظارتی شبانه که تا ساعت ۳ بامداد ادامه داشت از روند اجرای عملیات های عمرانی در سطح معابر منطقه بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید گفت: در گذشته بخش عمده ای از پیام های شهروندان در خصوص موضوعات شهروندی به موضوع مشکلات معابر اختصاص داشت، از این روی در برنامه ریزی هایی که انجام شد از اواسط سال گذشته موضوع بهسازی معابر شهری در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه با بیان اینکه رضایت عمومی محور تمامی فعالیت های منطقه است، تاکید کرد: تردد آسان و ایجاد معابر ایمن از جمله موضوعاتی است که می تواند رضایت شهروندان را در پی داشته باشد از این روی باید بر ایجاد بهینه فعالیت ها در این حوزه تاکید کرد.

خسروآبادی ابراز امیدوار کرد تا با انجام هرچه بیشتر بهسازی معابر شاهد رضایت حداکثری شهروندان و کاهش بسیار زیاد پیام های مردمی در این حوزه باشیم.

وی اعلام کرد: تاکنون بیش از ۵ هزار تن آسفالت در عملیات های مکانیزه در ۲۷ هزار متر مربع از معابر و شریانهای اصلی سطح منطقه و حدود ۲ هزار ۲۰۰تن آسفالت برای لکه گیری معابر در محلات ۲۹گانه اجرا شده است.

شهردار منطقه همچنین از عملیات درزگیری آسفالت در ۱۸ هزار متر طول در معابر منطقه۵ خبر داد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد