× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

همزمان با هفته نیروی انتظامی، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ از خدمات رئیس پلیس راهور منطقه تقدیر کرد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 تهران، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳،در این جلسه با اشاره به تعامل خوب مدیریت شهری و پلیس راهور منطقه ، فعالیتها و خدمات […]

همزمان با هفته نیروی انتظامی، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ از خدمات رئیس پلیس راهور منطقه تقدیر کرد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 تهران، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳،در این جلسه با اشاره به تعامل خوب مدیریت شهری و پلیس راهور منطقه ، فعالیتها و خدمات پلیس راهور را در راستای فرهنگ سازی، پیشگیری از تخلفات و روان سازی ترافیک در معابر پرتردد مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این زمینه دستاوردهای مناسبی حاصل شده است .

وی با بیان اینکه نقش پلیس راهور و شهرداری به عنوان دستگاه های خدمات رسان بی بدیل است، افزود: نگاه مشترک و جامع شهرداری و پلیس راهور منطقه موجب انضباط ترافیکی و فراهم آوردن رضایتمندی شهروندان شده است.

سرهنگ عبادی، رئیس پلیس راهور منطقه ۱۳ نیز در این جلسه از خدمات شبانه روزی شهردار منطقه در خدمت رسانی به شهروندان تقدیر کرد و اذعان داشت: همکاری و هماهنگی خوبی بین مدیریت شهری و پلیس راهور وجود دارد تا بتوانیم ضمن خدمات رسانی به شهروندان، ترافیک شهر را به‌خوبی مدیریت کنیم.

 

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد