× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

نشست صمیمی مسئولین اداره آموزش و پرورش اسلامشهر و مدیران هنرستان‌های کاردانش و فنی حرفه ای شهرستان اسلامشهر با هدف تفاهم بین آموزش و پرورش و دانشگاه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش اسلامشهر، اکبر قنبری مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر ضمن اشاره به تفاهم نامه آموزش و پرورش و دانشگاه در سخنانی گفت: هدف از برگزاری این نشست‌ها آشنایی بیشتر با مراکز علمی و استفاده از ظرفیت‌های مراکز دانشگاهی منطقه در جهت توسعه علمی و آموزشی فرهنگیان و دانش آموزان است که می تواند بسیاری از فاصله ها و کمبودها با تعامل سازنده برداشته شود.

وی در ادامه افزود: تعامل و ارتباط با دانشگاه از الزامات و نیازهای فرهنگیان و دانش‌آموزان است و امیدواریم این ارتباط در راستای اعتلای تعلیم و تربیت و ارتقای کمی و کیفی آموزشی، زمینه ای برای امیدآفرینی، رشد و توسعه، تربیت نسلی ماهر و توانمند و افزایش بنیه علمی فرهنگیان باشد.

حسین اصغری شیوایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر ضمن خوش آمد گویی و ابراز خرسندی از ملاقات با مسئولین و مدیران آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی بیان کرد : دانش آموزان همچون فرزندان ما هستند و تربیت آن ها باید از آموزش و پرورش شروع شود و دانشگاه برای این امر مهم کمی دیر است.

شیوایی با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه تصریح کرد: حوزه کاردانش و فنی حرفه ای مغفول مانده است و رسالت اجتماعی ما تربیت و آموزش نسلی ماهر و توانمند در اسلامشهر است و در این راستا ما می توانیم امکانات دانشگاه از جمله آزمایشگاه، کارگاه و… را در اختیار دانش آموزان فنی و حرفه ای و کاردانش قرار دهیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر تشریح کرد: متاسفانه ناامیدی در فرزندان ما افزایش یافته است و آن ها مسئولیت پذیر نیستند و ما می‌توانیم با برنامه‌ریزی بهتر ، قشری امیدوار تربیت کنیم تا بتوانند با انتخاب شغل و ایفای نقش خود در جامعه موفق باشند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه