× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت با تاکید بر اهمیت ارتباط آتش نشان در حوزه های آموزشی و عملیاتی گفت: تداوم همکاری آتش نشانان در منطقه باعث ارتقا امنیت مردم می شود.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ثمره نیوز، محمد تقی حسین زردوز عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت در مراسم تقدیر از آتش نشانان شهرک و شهرستان پاکدشت اظهارداشت: خدماتی که تحت عنوان آتش نشانی ارائه می شود دارای ابعاد مهم و کلیدی می باشد.

وی با اشاره به نکات کلیدی این ابعاد بیان داشت: در زمینه نخست پیشگیری به عنوان یک اصل محسوب می شود که با اجرای برنامه ها و کارگاه های آموزشی و نصب و تهیه امکانات اولیه چون کپسول آتش نشانی می توان جلوی وقوع حوادث بویژه حوادث سهمگین را گرفت.

عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت اذعان کرد: در مرحله دوم اگر حادثه به هردلیلی شکل بگیرد، خدمات رسانی سریع و آمادگی لازم نیروهای آتش نشانی شرط مهم است که طی اقدامات و پیش بینی های لازم در هیئت مدیره به آن پرداخته شده است.

حسین زردوز در ادامه با اشاره به اهمیت همدلی آتش نشانان شهرک صنعتی عباس آباد با آتش نشانان منطقه عنوان کرد: برای چندمین بار آتش نشانان شهرک صنعتی عباس آباد در دیگر مناطق و شهرک های صنعتی خدمات رسانی کردند که این امر موجب هم افزایی و ارتقا خدمات رسانی به مردم می شود

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیئت مدیره شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت بر افزایش هم افزایی و ارتقا ارتباط آتش نشانان این شهرک با دیگر آتش نشانان منطقه و ادامه دار بودن آموزش ها و تداوم جدی آن تاکید بسیار دارند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه