× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

فرمانده سپاه ثامن الحجج(ع) پاکدشت با اشاره به برگزاری بیش از ۳۰۰برنامه در هفته غرور آفرین دفاع مقدس از جایگاه رسانه ها در خنثی سازی توطئه های دشمنان یادکرد و گفت: دلها و ذهن ها تحت تاثیر رسانه ها قرار می گیرد و رسانه ها نقش بسزایی در خنثی سازی لجن پراکنی ها و دروغ سازی های دشمنان دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ثمره نیوز، سرهنگ  غلامعلی درویش متولی فرمانده سپاه ثامن الحجج(ع) پاکدشت در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نقشه دشمنان در اشاعه جلوگیری از امیدآفرینی و وارونه نشان دادن مسیر انقلاب اسلامی اظهارداشت: صحبت های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر عزیز انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله( برگرفته از آیات قرآن است. شمن به دنبال لجن پراکنی است با اشاعه فرمایشات مقام معظم رهبری( حفظه الله) جلوی این لجن پراکنی ها گرفته می شود. مهمترین حیله دشمنان هدف قرار دادن ذهن ها و قلوب مردم در راستای ناامیدی و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب است

وی افزود: دلها و ذهن ها تحت تاثیر رسانه ها قرار می گیرد و رسانه ها نقش بسزایی در خنثی سازی لجن پراکنی ها و دروغ سازی های دشمنان دارند. خواهش یک سرباز انقلاب اسلامی این است که ضمن دانستن جایگاه مهم خود به عنوان اصحاب رسانه، صحبت های ولی امر مسلمین را به گوش مردم برسانید که توطئه های دشمنان برای نرسیدن فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله) به مردم است.

فرمانده سپاه ثامن الحجج(ع) پاکدشت بیان داشت: بیش از ۳۰۰برنامه با همراهی ادارات و دستگاه ها، مردم و خانواده های شهدا و ایثارگران در قالب برنامه های تبیینی، تفهیمی و ترویجی گنجانده شده که در هفته شکوهمند دفاع مقدس برگزار می شود.

درویش متولی خاطرنشان کرد: نواخته شدن زنگ ایثار در مدارس، فضاسازی شهری، گلباران مزار مطهر شهدا، یادواره شهدا، آبرو محله، اکران فیلم در مساجد پارکها و بوستان ها و معابر خیابان ها، برگزاری نمایشگاه های دفاع مقدس و اقتصاد مقاومتی بخشی از برنامه های  دفاع مقدس می باشد.

وی یادآورشد: برپایی سرودهای پاتوقی، راه اندازی پویش کتابخوانی، عصر شب شعر، رزمایش گشت های رضویان، تجمع گردان های کوثر، همایش سربازان، نشست با نخبگان شهرستانی، مسابقه عکس، اردوهای زیارتی و پیشرفت، نشست با اصناف از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس می باشد که در پاکدشت اجرا می شود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه