× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مدیر جهاد کشاورزی اسلامشهر گفت:بازدیدی مشترک توسط کارشناسان جهاد کشاورزی، محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان و بخشداری ها صورت پذیرفت که در جریان این بازدیدها نسبت به صدور اخطار لازم جهت جلوگیری از تفکیک زباله و ساخت و سازهای غیر مجاز مرتبط با آن اخطار داده شد .

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی اسلامشهر، مسعود ایلکا مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مصوبات کارگروه پسماند شهرستان بازدیدی مشترک توسط کارشناسان جهاد کشاورزی، محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان و بخشداری ها صورت پذیرفت که در جریان این بازدیدها نسبت به صدور اخطار لازم جهت جلوگیری از تفکیک زباله و ساخت و سازهای غیر مجاز مرتبط با آن اخطار داده شد . در صورت عدم توجه به این اخطارها پرونده به مراجع قضایی ارجاع می گردد.

 

ایلکا گفت:مدیریت پسماند یا دفع زباله شامل کلیه فعالیت ها و اقدامات لازم برای مدیریت پسماند از ابتدا تا دفع نهایی آن ها که شامل جمع آوری، حمل و نقل، تصفیه و دفع زباله همراه با نظارت است، می باشد. مدیریت پسماند با انواع زباله ها سر و کار دارد در بیشتر موارد، این زباله ها می تواند سلامت انسان را تهدید کند.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان و عدم استفاده از زمینهای کشاورزی بابت دپوی زباله ها این بازدیدها بصورت منظم و مستمر ادامه خواهد داشت.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه