× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

رییس شورای شهر اسلامشهر گفت: بودجه مصوب شهرداری اسلامشهر در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۴۰۰ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ در مدت شش ماهه اول سال تا کنون ۱۲۴۷ میلیارد تومان جذب و مبلغ ۱۱۹۵ میلیارد تومان در پروژه های شهری هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی ثمره نیوز،عصر امروز پنجم مهرماه،نخستین نشست خبری مدیریت شهری دوره ششم،با حضور داود حورزاده رییس شورای شهر،محسن حمیدی شهردار،مهدی محمودی جاوید و مرتضی خانعلی اعضای شورای شهر و علایی معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر و خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

 

 

در این نشست داود حورزاده رییس شورای شهر اسلامشهر با تشریح گزارش عملکرد ۶ماهه اول سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: بودجه مصوب شهرداری اسلامشهر در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۴۰۰ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ در مدت شش ماهه اول سال تا کنون ۱۲۴۷ میلیارد تومان جذب و مبلغ ۱۱۹۵ میلیارد تومان در پروژه های شهری هزینه شده است.

 

حورزاده گفت: قرار است طبق برنامه ریزی هایی که شده در ۶ماهه دوم سال ۱۴۰۲ هر هفته یک پروژه با شعار اسلامشهر من افتتاح و تقدیم شهروندان فهیم و شریف شهر اسلامشهر شود.

 

رییس شورای شهر اسلامشهر اظهار داشت:در پروژه هایی که قرار است از این پس هر هفته افتتاح می شود که بخشی از آن عمرانی است بخشی از آن هم خدماتی است از جمله نبود نردبان هیدرولیکی آتش نشانی که سالها بود به عنوان یکی از دغدغه های بسیار مهم شهروندان و پرسنل آتش نشانی در زمان وقوع حریق در ساختمان های بلند مرتبه بود رونمایی و تحویل سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر خواهد شد.

محسن حمیدی در این نشست با اشاره به عدم تمایل پیمانکاران جهت اجرای پروژه پله برقی پل های عابر گفت:به دلیل دغدغه های به حق شهروندان و مجموعه مدیریت شهری جهت برقی شدن پله پل های عابر ابتدای خیابان های زرافشان و باغ فیض و متاسفانه نوسانات قیمت پله برقی و عدم تمایل پیمانکاران تا روزهای گذشته،خوشبختانه با رایزنی های انجام شده امروز پیمانکار انجام این پروژه مشخص شد که ان شاالله در ماه‌های آتی شاهد اجرای آن خوایم بود.

انتهای پیام/

حسین رشیدی

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه