× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

  نخستین گردهمایی مسئولین موسسات مردم نهاد و شهردار منطقه 5 به منظور افزایش تعامل و بررسی راهکارهای پیشنهادی برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان در منطقه 5 برگزار شد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 تهران،در این جلسه که با هدف افزایش مشارکت دوسویه موسسات مردم […]

 

نخستین گردهمایی مسئولین موسسات مردم نهاد و شهردار منطقه 5 به منظور افزایش تعامل و بررسی راهکارهای پیشنهادی برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان در منطقه 5 برگزار شد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 تهران،در این جلسه که با هدف افزایش مشارکت دوسویه موسسات مردم نهاد و شهرداری منطقه برگزار شد، رجبعلی خسروآبادی شهردار منطقه بر نشست فصلی برای هم اندیشی وهمکاری دوجانبه تاکید کرد و گفت : دست به دست هم، می توان خدمت ارزنده تری به شهروندان ارائه داد واین امر با هم افزایی، می تواند اجرایی شود.

 

وی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با سمن ها افزود : با تشکیل گروه در فضای مجازی، این تعامل در هر زمان برقرار شده ودسترسی فعالین اجتماعی با شهردار منطقه، این امکان را ایجاد می کند که به راحتی از ایده ها و فعالیت های قابل اجرا برای خدمت رسانی به شهروندان گفتگو کنند.

 

خسروآبادی همچنین به گردآوری تقویم مناسبتی و فعالیت های مشترکی که می توان در این حوزه برای ارتقای خدمت رسانی انجام داد اشاره کرد و خواستار هم افزایی دو جانبه شد.

 

ضمن معرفی حاضرین جلسه، یکی از مدعوین این نشست را زمینه همکاری بیشتر با شهرداری منطقه دانست و از گردهمایی سمن ها ابراز خرسندی کرد .

 

در این نشست نماینده موسسات مردم نهاد، گزیده ای از اقدامات و خدمات انجام شده در سال های گذشته را برای حاضرین تشریح کرد و مدیران موسسات مردمی در فرم نظر خواهی تهیه شده، پیشنهادات و ایده های جدید که عامل ارتقای همکاری است را ثبت کردند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد