× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مدیر شرکت چدنیت صدر با اشاره به اختراع جدید شیرهای آتش نشانی ضد سرقت گفت: نسل جدید شیرهای آتش نشانی_هوا ضد سرقت با نصف هزینه تولید شیرهای هیدرانت و با کیفیت بالا و کارآمدتر تولید و به بازار عرضه شد.

به گزارش خبرنگار پژوهشی پایگاه خبری ثمره نیوز،  محسن تورانی مدیر شرکت چدنیت صدر با اشاره به اختراع محصولی کاربردی و با کیفیت در حوزه آتش نشانی اظهارداشت: شرکت چدنیت صدر طی دو سال گذشته اقدام به اختراع نسل جدید شیرهای آتش نشانی-هوا ضد سرقت کرده که این طرح دارای
ویژگی های منحصر به فرد می باشد و از آزمایش های مختلف در بخش های استحکام، فرسودگی و …سربلند بیرون آمده است.

وی افزود: با توجه به سرقت پذیر بودن شیرهای آتش نشانی هیدرانتی، خسارات بیشماری به آتش نشانی ها وارد می شود و باعث به خطر افتادن جان مردم خواهد شد. محصول تولیدی این شرکت ضد سرقت بوده و در زمین دفن می شود و لوازم جانبی کمتری نسبت به شیرهای هیدرانت دارد و همین امر باعث کمتر شدن انگیزه سرقت میشود.

تورانی بیان کرد: شیرهای آتش نشانی که توسط این شرکت اختراع شده ، فضایی از معابر و خیابانهااشغال نمیکند به همین علت در پروژه های عمرانی ، خیابانها و معابر باعث جلوگیری از عبور و مرورخودروها و مردم نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: این محصول با نصف هزینه تولید شیرهای هیدرانتی و با کیفیت بالا و کارآمدتر تولید و با برند چدنیت صدر و ساخت ایران به بازار عرضه می شود و می تواند تاثیر بسزایی در بخش صادرات محصولت غیرنفتی برای کشور عزیزمان به خود اختصاص دهد.

گفتنی است شهرداری ها و بخشداری های سراسر کشور برای بهره مندی این محصول کاملا ایرانی و با کیفیت بالا می توانند با شماره تماس ۰۹۱۲۶۸۳۹۸۷۴ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه