× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

طی مطالبه مردمی مبنی بر کندی عبور و مرور در خیابان سربازان گمنام شهرک قائمیه،به همت شهرداری اسلامشهر و مساعدت اعضای شورای شهر و مجموعه شرکت آجر سفید ، پروژه تعریض و بازگشایی این خیابان آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی ثمره نیوز،صبح امروز پانزدهم تیرماه،طی مطالبه مردمی مبنی بر کندی عبور و مرور در خیابان سربازان گمنام شهرک قائمیه،به همت شهرداری اسلامشهر و مساعدت اعضای شورای شهر و مجموعه شرکت آجر سفید،پروژه تعریض و بازگشایی این خیابان با حضور محسن حمیدی شهردار،مرتضی خانعلی نائب رئیس شورای شهر،رضا عظیمی رئیس شورای شهرستان،داود حورزاده رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای شهر،حمیدرضا عبدالعلی مدیرعامل شرکت آجر سفید،مجید خداپرست شهردار منطقه دو،درزی معاون معماری و شهرسازی شهرداری،احمد صفری مدیر مرکز ارتباطات و امور بین المللی شهرداری،محمد جواد محمودیان مشاور شهردار و دیگر مدیران شهری آغاز شد.

 

محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در حاشیه این مراسم،با اشاره به اهمیت این پروژه اظهار داشت: با پیگیری هایی که از طریق مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر اتفاق افتاد،خدا را شاکریم امروز شاهد آزاد سازی و تعریض خیابان سربازان گمنام شهرک قائمیه از ۱۲ متری به ۲۰ متری با همکاری مالک شرکت اجر سفید که یکی از مطالبات و دغدغه های به حق ساکنین این محله بود هستیم که یک دسترسی مناسبی برای شهروند ایجاد خواهد شد.

شهردار اسلامشهر در ادامه افزود: این پروژه به طول ۲۰۸ متر و به عرض ۸ متر و به مساحت تقریبی ۱۷۰۰ متر مربع خواهد بود.

 

رضا عظیمی رئیس شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر گفت: پروژه عقب نشینی خیابان سربازان گمنام از سال ۱۳۷۰ در طرح تفصیلی شهر اسلامشهر بوده و در سال ۱۳۹۳ هم که آخرین طرح تفصیلی ابلاغ شد بازگشایی این مسیر در آن دیده شده بود  که سالها این منطقه و این محله درگیر این مسیر گشایی بوده است.

وی گفت:با پیگیری های همه اعضای شورای شهر اسلامشهر و با دستان توانمند شهردار و عوامل مجموعه شهرداری یک اتفاق مبارک در حال رخ دادن است که با بازگشایی این مسیر شاهد کندی در عبور و مرور نخواهیم بود.

 

مرتضی خانعلی نائب رئیس شورای شهر اسلامشهر با اشاره به اقدامات بسیار خوب و زیر ساختی انجام شده در سالهای اخیر اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های اعضای دوره ششم شورای اسلامی اسلامشهر از ابتدای ورود به پارلمان شهری نگاه ویژه به محلات کم برخوردار است.

نائب رئیس شورای شهر اسلامشهر گفت: شهروندان ساکن در محلات و معابر منتهی به شرکت آجر سفید سالها بود که دچار مشکلات عدیده ای بودند که به حول و قوه الهی بسیاری از این معضلات رفع شده و بخشی دیگر هم در حال پیگیری هستیم از جمله  کندی حرکت خودروها در خیابان سربازان گمنام بود که امروز هم دیوار شرکت آجرسفید که حدود ۱۷ سال مشکلاتی را برای اهالی این محله ایجاد کرده بود در حال عقب نشینی است.

انتهای پیام/

حسین رشیدی

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه