× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

استاندار تهران از اجرای کنگره ملی شهدای پایتخت در دهه اول بهمن ماه در تهران خبرداد و گفت: ۴۸عنوان کتاب در کنگره ملی شهدای پایتخت رونمایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری ثمره نیوز، علی رضا فخاری استاندار تهران در جلسه هماهنگی اجرای ویژه مراسم کنگره ملی شهدای پایتخت با تاکید بر اهمیت پیگیری ویژگی های شهدا و آماده سازی برنامه در راستای پخش در مراسم اظهارداشت: برنامه های کنگره باید در ۳بخش پیش از کنگره، در حال اجرا و پس از آن برنامه ریزی شود تا دلها و فضای بصری تهران برای ویژه مراسم عطرآگین شود.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت برنامه ها برای تداوم شمیم شهدا در تهران  اضافه کرد: برنامه ها به عنوان یک جریان جدید برای فضا سازی طرح ریزی شود و ترکیب برنامه ها بصورت چند لایه با اولویت با توجه به شرایط موجود و هجمه های دشمنان با برنامه ریزی نقطه به نقطه انجام شود.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به رعایت حرکت گام به گام برای اجرای برنامه های مستمر در راستای اثربخشی بیشتر در جامعه تصریح کرد: برنامه ها با برنامه ریزی موثر و حرکت گام به گام برای رشد اثربخشی انجام شود تا نتایج مثمرثمر بیشتری را بویژه بر نسل جدید انقلاب داشته باشد.

وی در انتها با اشاره به آماده سازی ۴۸عنوان کتاب برای رونمایی در کنگره ملی شهدای پایتخت خاطرنشان کرد: ۴۸عنوان کتاب ویژه شهدای تهران که عمدتا شهدای ملی هستند آماده رونمایی شده، مهمترین و محوری ترین موضوع اجرای اقدامات موثر در برنامه های کمیته های ۲۶گانه پایتخت است که با دقت و بصیرت بیشتری باید پیگیری و جلسات بصورت مستمر و در قالب یک هفته با حضور معاونین استانداری انجام شود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه