× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

فرمانده انتظامی شهرستان ری سرهنگ جلیلیان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان دلاور و مردم غیور و ولایتمدار شهرستان ری تبریک گفت.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از  خبرگزاری پلیس ری، فرمانده انتظامی شهرستان ری سرهنگ جلیلیان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان دلاور و مردم غیور و ولایتمدار شهرستان ری تبریک گفت .

در متن این پیام آمد است :

* بسم الله الرحمن الرحیم *

بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده‌اند. امام خمینی (ره)

بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز به زیبایی متجلی یافته، بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.

تشکیل بسیج یکی از نشانه‌های ماندگار در نظام جمهوری اسلامی است و بسیج نقش مهم و مؤثری در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی داشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بسیج، فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را به مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان ری به ویژه بسیجیان عزیز و مخلص که با رشادت‌های خود در راستای حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه ایستادگی و امنیت پایدار این کشور را تضمین کرده اند، تبریک گفته و برای این نهاد مردمی و انقلابی توفیقات روز افزون را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم .

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه