× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

به گزارش ثمره نیوز،نازل مربع پاش برج خنک کاری وسیلهای کاربردی در برج های خنک کن میباشد که به نام افشانک مربع پاش در این صنعت شناخته می شود.نازل های برج خنک کننده وظیفه پاشش و اسپری آب را بر روی سطوح برج خنک کننده بر عهده دارند.این افشانک ها در انواع مختلفی طراحی و […]

به گزارش ثمره نیوز،نازل مربع پاش برج خنک کاری وسیلهای کاربردی در برج های خنک کن میباشد که به نام افشانک مربع پاش در این صنعت شناخته می شود.نازل های برج خنک کننده وظیفه پاشش و اسپری آب را بر روی سطوح برج خنک کننده بر عهده دارند.این افشانک ها در انواع مختلفی طراحی و تولید گردیده اند .

نازل مربع پاش یکی از چندین نوع فوگر برج خنک کاری در صنعت تهویه مطبوع بشمار میرود. متریال ساخت و تولید قطعات پلاستیکی در کولینگ تاور در شرکت و گروه کارخانه جات برج خنک کننده از مواد پلی پرو پیلن و پلی اتین می باشد.

این دو مواد از خواص ضد رسوب برخوردار هستند و امکان تحمل دمای بالای ۹۰ درجه سانتیگراد در آنها دیده می شود.

 

انواع نازل های مربع پاش کدامند؟

در دسته بندی انواع این نوع افشانک سه گونه متفاوت معرفی شده است نازل مربع پاش،نازل تو اچ و نازل پلکانی یا اوریفیس.سایز بندی فوگرهای مربعی از ۲ اینچ شروع و به ۴ اینچ خاتمه میابد. نوع عملکرد نازلهای دک اسپری پاشش به گونه مربعی بوده و نام آنها از همین فرایند الهام گرفته است.

نام دیگر این محصولات نازل برنت وود برج خنک کننده یا دک اسپری است.به طور میانگین در تمامی برجهای خنک کاری مکعبی از این سه نوع نازل استفاده میگردد.زیرا دیگر نمونه های تولیدی توان و میزان همپوشانی نازلهای مربع پاش را ندارد.

اجزای نازل مربع پاش

در خصوص اجزای باید گفت این دسته از افشانک های پاششی از دو قسمت روتور و استاتور تولید شده اند.در طراحی آنها وسیله ای در بخش ورودی به حالته پروانه شکل تعبیه شده تا جریان حرکت سیال را با شکاف سرعتی تغیر دهد و آب شعاع پاشش پیدا کند.این عمل کمک می کند قطرات آب به کوچکترین حد ممکن خود تبدیل بشوند و با افزایش فرایند برودتی روبرو خواهیم شد. از سوی دیگر روتور باعث شکست فشار می شود و سرعت حرکت آبگرم را در دستگاه کاهش می دهد.این عامل نیز بسیار در خنک کاری آب تاثیر گذار است.

قیمت نازل مربع پاش برج خنک کننده

قیمت نازل مربع پاش برج خنک کاری بسته به نوع آن و سایز افشانک مشخص می شود.آیتم هایی نظیر مواد اولیه و میزان حجم متریال به کار رفته در نازل تعیین کننده قیمت نهایی نازل مربع پاش برج خنک کننده می باشد.از سوی دیگر با توجه به نوسانات ارزی و دیگر مشکلات تولیدکنندگان نمیتوان قیمت مصوبی برای قطعات ساخته شده در نظر گرفت.

شرکت برج خنک کننده به عنوان مرجع قطعات و تجهیزات برج خنک کن نظیر نازل میتواند کارخانه ای مناسب برای استعلام قیمت نازل مربع پاش برج خنک کاری باشد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه